Aviseringar
Rensa alla

Blöjor


Ämnesstartare

Hej här kommer ett nytt forum för alla som älskar blöjor!!


   
Citera

har vi inte redan en tråd för blöjor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo men nu kommer det en till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy va töntigt[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är lite pedofilvarning på sånt[no-no]


   
SvaraCitera

en till [bigsmile] hehe kan aldrig bli för många blöjtrådar. isola: Vart får du pedofilvarning ifrån???[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

victor_92:

Vart får du pedofilvarning ifrån???

Skabbig bump du gör, tråden är ett halvår gammal.


   
SvaraCitera

varför förstår inte folk att så fort man är en abdl eller bara dl (adualt baby/diaper lover ) så tänder man inte på små barn innen ni komenterar så borde ni kolla upp lite[no-no]
så personer som isola och andra ovetande borde bara vara tysta!!!
// blöj älskande olof[love]


   
SvaraCitera

olle_95:

varför förstår inte folk att så fort man är en ABDL eller bara dl (adualt baby/diaper lover ) så tänder man inte på små barn innen ni komenterar så borde ni kolla upp lite[no-no]
så personer som isola och andra ovetande borde bara vara tysta!!!

håller med dig, tycker med att dom sja läsa lite fakta innan dom säger nåt. love diaper<3


   
SvaraCitera

olle_95:

varför förstår inte folk att så fort man är en ABDL eller bara dl (adualt baby/diaper lover ) så tänder man inte på små barn innen ni komenterar så borde ni kolla upp lite[no-no]
så personer som isola och andra ovetande borde bara vara tysta!!!

håller med dig, tycker med att dom ska läsa lite fakta innan dom säger nåt. love diaper<3


   
SvaraCitera

oj det vart visst dubbelt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej,jag är ny och älskar blöjor[bigsmile]. Jag vet bara inte vilka jag ska välja. Jag har hört att libero xl+ är de bästa men jag vet inte om jag kan ha dem då jag väger runt 70 kg och är ganska smal. Ska jag välja dry nites istället eller vad ska jag välja? Jag vill gärna ha ett svar så fort som möjligt.


   
SvaraCitera

Tycker att du ska prova dej fram, lite jobbigt i längden. Men det är det säkraste att hitta rätt modell och sort för sig själv, libero xl+ är nog bra sj föredrar jag attends eller tena allt i ett modellen.


   
SvaraCitera