Aviseringar
Rensa alla

Blööö äldre tjej


Yaren

Istechetvåpunktnoll:
Smyg efter henne när hon skall till biblioteket. Väl inne så ska du låtsas läsa en bok till du ser henne mellan några böcker och då ska du säga "Oj, är du här"

Hahahahaha ja, jag började skratta där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
"tja köttbiten, står du här och steker"

Hahahaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

först följ efter henne hem sen utanför sätter du en kamera pekandes mot hennes fönster och studerar allt sedan ta reda på hennes favorit grejer och snubbla in på dom ämnena när ni pratarTumme upp hon kommer smälta som smör framför ett marsvin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Ja följ efter henne till ica och vid köttdisken så fråga varför hon står där o smular o sen erbjud dig att betala en köttbit åt henne.

lr sej att hon e en rikti fläskfilé å att hon skulle barra fint med me lite smör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Här kommer han som fattar! Vill ju få in de diskret o utan att ttp exet o hennes syster ba Hmm weirdo 

Samtidigt kanske det är värre att smyga, men det kanske är rätt innan man vet om det känns värt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Samtidigt kanske det är värre att smyga, men det kanske är rätt innan man vet om det känns värt.

mhm asså tänker typ smyga precis i början innan man vet va som händer för o sen liksom ba ah whatever skiter i er andra typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
ICA och köttdisken är mkt bättre! Vet du om hon handlar på ICA ts?? 

ply:
"tja köttbiten, står du här och steker"

FruLiten:
Ja följ efter henne till ica och vid köttdisken så fråga varför hon står där o smular o sen erbjud dig att betala en köttbit åt henne. 

Räcker väl med lammkött? 😉


   
SvaraCitera
Draug

fan vad sugen på kött jag blev efter denna tråden daTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
fan vad sugen på kött jag blev efter denna tråden daTardig

Ät en korv vet'ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Smyg efter henne när hon skall till biblioteket. Väl inne så ska du låtsas läsa en bok till du ser henne mellan några böcker och då ska du säga "Oj, är du här"

haha. kunde verkligen höra orden /se scenariot 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, jag är så dålig på att ragga diskret på killar.


   
SvaraCitera

Yaren:

Hahahahaha ja, jag började skratta där

ceka92:

kunde höra orden från patrik isakssons mun och skrattade gott 

Ni vågar inte ta det seriöst 🙁


   
SvaraCitera
Draug

Fkpaw: Ät en korv vet'ja

nä vill ha en smaskig saftig fläskfilé mm var längesen sist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att adda på Facebook är väl det enda jag hade gjort. alt skrivit finurliga kommentarer på inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

nä vill ha en smaskig saftig fläskfilé mm var längesen sist.

Tror du är en korv kille asså


   
SvaraCitera