Aviseringar
Rensa alla

blogg.se


Ämnesstartare

blogg.se!!

Hur designar man sådär snyggt som alla har det ?=)

Snabb hjälp tack =)


   
Citera

Webdesign, Html css, Googla det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men allstå jag menar ww.blogg.se ?? hur ska jag kunna gå genom google då och söka på det..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kanske ajg som är trög, men fattar ingenting om webdesign :b


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youwillsee:

men allstå jag menar ww.blogg.se ??

Zodiac93:

Html

[rolleyes]

Googla html............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youwillsee:

men allstå jag menar ww.blogg.se ?? hur ska jag kunna gå genom google då och söka på det..

[zzz]

Imoon:

Googla html............

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

[y]

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej , vet någon nån snygg kodmall ?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alltså, jag kan inte ett skit om dom där kodmallarna ? och hur man får till allt snyggt, min pojkvän är webdesigner och han fattar ingenting ?

Någon som kan hjälpa miiig? : )

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

[tard][chocked]Någon snäääääll person som kan hjälpa mig att fixa min Blogg 🙂

Kan fast adda dig på msn så hjälper du den vägen :b

Blir galen snart när de inte funkar som vi vill..

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youwillsee:

min pojkvän är webdesigner och han fattar ingenting ?

kan han ju knappast vara då [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

kan han ju knappast vara då

Jeppsis , det är han =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youwillsee:

min pojkvän är webdesigner och han fattar ingenting ?

Hahahahaha. Isåfall är han en mycket kompetent webdesigner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youwillsee:

Jeppsis , det är han =)

Okej, hur kommer de sig då att jag. Som iof fick bra påvetyg på kursen men ändå bara läste webbdesign fattar. Menar de är ju bara css och vanlig html. Är de php med kanske? Ja vilket fall inte svårt. Vad för webbbyrå jobbar han åt då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Okej, hur kommer de sig då att jag. Som iof fick bra påvetyg på kursen men ändå bara läste webbdesign fattar. Menar de är ju bara css och vanlig html. Är de php med kanske? Ja vilket fall inte svårt. Vad för webbbyrå jobbar han åt då?

men herregud, här frågar man bara om nån kan vara snäll och fixa åt mig 🙂 sluta gnäll på mig , han förstår inte.. han säger att det inte är samma som de han gör..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youwillsee:

men herregud, här frågar man bara om nån kan vara snäll och fixa åt mig 🙂 sluta gnäll på mig , han förstår inte.. han säger att det inte är samma som de han gör..

Ja men, om inte han förstår så är mina förhoppningar att du ska göra de låga [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Ja men, om inte han förstår så är mina förhoppningar att du ska göra de låga

I know .. orkar inte disskutera mer för man får ju bara massa skit när man frågar om lite hjälp :)de får vara som de är.

Tack iaf


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

youwillsee:

Snabb hjälp tack =)

Alltså..sjävla bannern får du ju göra i nåtgot program, förslagsvis Photoshop. Men sen allt annat med text, klocka osv osv kan du får hjälp med på http://www.bloggdesign.se. (eller om det är .blogg.se) Världens bästa guide, går inte att göra fel. Lycka till!


   
SvaraCitera