Aviseringar
Rensa alla

Blogg - vad drar till läsare?


Ämnesstartare

Om man vill hora ut sin blogg och bli en lite mer känd bloggare, vad för drastiskt ska man dra till med? Jag personligen finner inte bloggar särskilt roliga, men det intressantaste är de snygga, alternativa modebloggarna; små nätta flickor med rosetter och stora feta glasögon i det vitmålade ansiktet. Det är fint att titta på.

Måste man som bloggare vara snygg och lägga ut massa bilder på sig själv för att bli en mer tilldragande bloggare? Eller ska man satsa på något annat? Måste man bo i stockholm och vara rik, för att vara rolig att läsa om?

Om det är någon som läser min blogg; vad är det för fel på mitt alldagliga liv? Varför är blondinbellas liv mycket mer spännande än mitt stundentliv? VA!?

/ bitter blodådra.

Image


   
Citera

UM-bloggare: Äs-barn [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

UM-bloggare: Äs-barn

Ingen läsaer UM-bloggen??? Förutom de själva.


   
SvaraCitera

Ha provocerande och vrickade åsikter, likt blondinbella.


   
SvaraCitera

Min blogg hade massa läsare när den var aktiv, nu orkar jag inte skriva. Borde dra igång igen iofs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Ha provocerande och vrickade åsikter, likt blondinbella.

Behöver man tycka det där, eller kan man hitta på det?

Budolicious:

Min blogg hade massa läsare när den var aktiv, nu orkar jag inte skriva. Borde dra igång igen iofs

Hej, du.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Hej, du.

jag, hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

jag, hej.

varför läser du inte min blogg? jag är snäll och intressant och rolig.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

irritera, upprör och provocera [rolleyes]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

varför läser du inte min blogg? jag är snäll och intressant och rolig.

Vet ej, läser bara fz-bloggar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vet ej, läser bara fz-bloggar

vad är det? jag trodde du gillade mig


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Behöver man tycka det där, eller kan man hitta på det?

Klart du kan hitta på det, fast det är ju inte lika lockande om inte personen som skriver det står för skiten. Då kan man ju inte skriva hatiska kommentarer till personen, vilket är en väldigt stor del av folket som läser blondinbellas blogg. Du har säkert lite vrickade åsikter som provocerar folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Du har säkert lite vrickade åsikter som provocerar folk.

Vet inte riktigt. Jag är sjukt vettig. Men jag kommer nog på något!


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

man vill hora ut sin blogg och bli en lite mer känd bloggare, vad för drastiskt ska man dra till med? Jag personligen finner inte bloggar särskilt roliga, men det intressantaste är de snygga, alternativa modebloggarna; små nätta flickor med rosetter och stora feta glasögon i det vitmålade ansiktet

jag tycker att man borde komma på något specifict och inte så brett ämne på sin blogg. till exempel du kan skriva om bara om hur det är att vara en fattig och naiv student och skita i att säga vad du åt till frukost. sen när folk börjar få upp öga för dig kanske du kan börja förklara lite mer om ditt liv och bakgrund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snåljåp:

och inte så brett ämne på sin blogg. till exempel du kan skriva om bara om hur det är att vara en fattig och naiv student och skita i att säga vad du åt till frukost. sen när folk börjar få upp öga för dig kanske du kan börja förklara lite mer om ditt liv och bakgrund.

Orkar inte tänka så mycket. :s


   
SvaraCitera