Aviseringar
Rensa alla

bloggar


Ämnesstartare

Jag har börjat störa mig grymt mkt på att blogginlägg hela tiden blir raderade. Man får varken veta vilka inlägg som blir raderade eller varför.

Skulle va skitbra om man även blev meddelad vilket blogginlägg som blivit raderat och varför.


   
Citera
Ämnesstartare

Att dom bryter mot Ums regler är väl största anledningen till dom blir raderade.


   
SvaraCitera

blogginlägg raderas för att göra världen bättre. radera alla bloggar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror de flesta (läs: alla) tas bort för att de är pro-ana eller matdagböcker.


   
SvaraCitera

Just nu rensas väldigt många pro-ana- och matdagboksinlägg. Var det ett sådant du skrev så var det därför det togs bort.


   
SvaraCitera

[smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Att dom bryter mot Ums regler är väl största anledningen till dom blir raderade.

joo men skulle det inte vara bättre om dom skrev typ "detta blogginlägg blev raderat pga..." då kanske man kan förstå vad det var som bröt mot reglerna och förska att inte göra det igen [y]

Hampie:

Just nu rensas väldigt många pro-ana- och matdagboksinlägg. Var det ett sådant du skrev så var det därför det togs bort.

snackar om flera inlägg nu, o snackar inte bara för mig själv.

dock så måste jag påpeka, fick ett blogginlägg raderat då jag hade skrivit att jag kände mig duktig som ätit bra den dagen. Frågade vf det blev raderat och fick svaret att det innehöll pro-ana. hur dum får man va?[shake]


   
SvaraCitera

minimojen:

dock så måste jag påpeka, fick ett blogginlägg raderat då jag hade skrivit att jag kände mig duktig som ätit bra den dagen. Frågade vf det blev raderat och fick svaret att det innehöll pro-ana. hur dum får man va?[shake]

Matdagbok oavsett om du lyckats äta mycket, eller inget alls, är förbjudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

blogginlägg raderas för att göra världen bättre. radera alla bloggar

är du dum eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Matdagbok oavsett om du lyckats äta mycket, eller inget alls, är förbjudet.

just df! Skulle vara så sjukt bra om man blev meddelad att just det bröt mot UM´s regler och df blev det raderat.

fast jag förstår fortf inte vf jag fick svaret pro-ana isf [confused] men nu struntar vi i det ^^


   
SvaraCitera

minimojen:

just df! Skulle vara så sjukt bra om man blev meddelad att just det bröt mot UM´s regler och df blev det raderat.

Du är skyldig att kunna reglerna.


   
SvaraCitera

Hampie:

Du är skyldig att kunna reglerna.

Reglerna är ju smått retarderade också, men, men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Du är skyldig att kunna reglerna.

precis, vi är skyldiga att kunna reglerna, ändå gör vi mistag och bryter mot dom och självklart har ni all rätt att radera blogginläggen då.

Men vf inte försöka göra så att samma person inte upprepar samma misstag? Därför säga till det att blogginlägget blev raderat för att...
Då kanske man tänker typ "aha så det anses som (tex) pro-ana, då ska jag inte skriva så igen.


   
SvaraCitera

minimojen:

Men vf inte försöka göra så att samma person inte upprepar samma misstag? Därför säga till det att blogginlägget blev raderat för att...
Då kanske man tänker typ "aha så det anses som (tex) pro-ana, då ska jag inte skriva så igen.

Mängden proana- och matbloggar är enorm - och det tar aldrig slut. Skulle vi skicka PM till alla skulle det ta veckor att rensa. jag har en förhoppning om att folk har ett minne av vad de skrev i inlägget - och att de fattar att saker som k..ca.L ellerDold text: idag åt jag bara en macka med gurka på tags bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

och att de fattar att saker som k..ca.L ellerDold text: idag åt jag bara en macka med gurka på tags bort.

vrf ska sånt tas bort? fattar inte


   
SvaraCitera