Aviseringar
Rensa alla

bloggar


Ämnesstartare

Hampie:

Skulle vi skicka PM till alla skulle det ta veckor

ni skickar ju redan PM, vf inte lägga ner lite mer tid på att skriva vf. Lixom, det kanske skulle bli färre blogginlägg att rensa då.
Tänk smart [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

vrf ska sånt tas bort? fattar inte

Därför att folk fått ätstörningar av att sitta på UM. Ungdomar.se var tidigare motvilligt degraderat till pro-anaforum där alla äsbarn satt och peppade varandra till "herregud, har du ätit TRE skivor gurka? SPY UPP DEM!".
Det är inte direkt vad siten siktar på, så därför är UM rätt hårda om sådant.
Det är alltså flera personer som gått från lite småångest kring mat till rejäl jävla ätstörning på grund av UM's användarkår och deras beteende.

Angående meddelande så hoppas jag på ett automatiserat system där varenda gång ett blogginlägg raderas så får användaren ett PM där det står "Blogginlägg X har blivit raderat av Moderator Y. Detta är troligtvis för att det bryter mot sitens regler. Har du problem med detta, kontakta Moderator Y."

Dessutom vore bra med en ruta vid bloggpubliceringen som påminner om att ÄS-bloggar inte är tillåtna och att det inte är någon idé att skriva m.a.t. eller Dold text: kalori, vi hittar det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Angående meddelande så hoppas jag på ett automatiserat system där varenda gång ett blogginlägg raderas så får användaren ett PM där det står "Blogginlägg X har blivit raderat av Moderator Y. Detta är troligtvis för att det bryter mot sitens regler. Har du problem med detta, kontakta Moderator Y."

precis så jag menade [y]

och så får vi vel hoppas på att jag o alla andra bloggare skärper sig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera