Aviseringar
Rensa alla

bloggar?


Ämnesstartare

Okej jag känner folk som har bloggar och de har en massa läsare och får massa kommentarer. Jag har sådär typ 20 läsare som jag vet inte vad de gör där och de kommenterar aldrig!
Så har någon något slags trick på hur man ska göra sin blgog mer intressant och hur man får fler läsare, som dessutom stannar kvar och kollar varje dag :/?
Tack

Puss /nina


   
Citera

nince:

som dessutom stannar kvar och kollar varje dag :/?

skriv nått intressant, din blogg är för mainstream


   
SvaraCitera

Börja med att ändra designen. den var grymt ful...och det var svårt att läsa eftersom att det är liten text och blå bakgrund[shake] inte så smart....sen så kan du ju lägga in lite mer bilder på dig och sånt. sen så kan du ju skriva lite mer roliga/intressanta saker.[love]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

skriv nått intressant, din blogg är för mainstream

länka till din icke-mainstreama fantastiska blogg [cute][wink]


   
SvaraCitera

isola:

länka till din icke-mainstreama fantastiska blogg

har ingen ambition med den så spelar ingen roll[no-no]


   
SvaraCitera

jag skulle ju främst ändra texten för det där går ju inte att läsa XD


   
SvaraCitera

"hmm? Okej denna killen är konstig. Tycker verkligen synd om människan, jag såg inte programmet men shit vad hemskt? det växer träd på personen! 😮 Jag kan liksom tänka mig eksem och sånt men träd :/
Stackare .."

Bra blogg!


   
SvaraCitera

skaffa ett intressant liv innan du börjar blogga[party]


   
SvaraCitera

nince:

kommenterar aldrig!

Jag försökte kommentera men jag var tvungen att logga in och jag hade inget konto så det shet sig 🙂
Puss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rewue:

Jag försökte kommentera men jag var tvungen att logga in och jag hade inget konto så det shet sig 🙂

tack så mycket. ändå 🙂

Klorofyl:

Bra blogg!

tack tack 🙂

men jag håller på att ta åt mig av det ni sagtså jag skapar just nu en ny på devote.se som även kommer länka till den nuvarande. Tack alla som hjälpt och ja 🙂

Puss /nina


   
SvaraCitera

nince:

tack tack 🙂

/facepalm

Skriv att du blev våldtagen.


   
SvaraCitera

nince:

tack tack 🙂

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera