Aviseringar
Rensa alla

Bloggare - en maktfaktor!


Myksa:

Men Blondinbella är tillbaka!!!

Hon gjorde väl uppehåll för typ 2 veckor sen? Öh? Hon skulle ju fokusera på annat sa hon ju. Hade hon inte mer att fokusera på? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

ska starta en modeblogg o bli mäcktig

Kan du inte vara lite mer alternativ om du ändå ska in i bloggvärlden? Dvs, stava ordentligt! [wink]

KID_IS_BACK:

Du är bra efterbliven om du tror på det. Hon är fan falskare än hela Miss Universum-tävlingen.

grodanboll_:

Det var mer än pik på att du skrev "allt hon står för". Var inte så seriös men men

Hon samlar ju in pengar till abkontakt (eller ngt i den stilen) så även om hon inte vill att unga tjejer ska få bättre självkänsla så har hon gjort ngt som kommer hjälpa. Dessutom har hon väl själv lidit av dålig självkänsla/självförtroende/ ÄS, så jag tror ändå på det. Även om man är en jävla bitch så kan man faktiskt stå för ngt bra. Det är tvärtemot ganska naivt av dig att tro att hon är ondskan förmänskligad och vill alla illa osv. bara för att hon kanske inte delar samma åsikter som dig.

KID_IS_BACK:

Är man så patetisk bör man begå självmord omgående, för att inte riskera att föröka sig.

Okej, nu börjar jag ju inse vilken nivå du är på. [rolleyes]

KID_IS_BACK:

Dock vetefan hur mycket makten att styra korkade fjortisars tankar är värd. Jag hade inte betalat för den, om jag inte drev ett klädföretag.

Finns jävligt många korkade fjortisar som kommer växa upp och inte alltid vara unga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Hon samlar ju in pengar till abkontakt (eller ngt i den stilen) så även om hon inte vill att unga tjejer ska få bättre självkänsla så har hon gjort ngt som kommer hjälpa.

Hej Bella, jag hade ingen aning om att du hade ett konto på UM!

grodanboll_:

Finns jävligt många korkade fjortisar som kommer växa upp och inte alltid vara unga.

Hur många av dem fortsätter vara efterblivna fjortisar? De flesta må vara idioter även i vuxen ålder, men sällan är det de har samma tankar och åsikter som under sin fjortistid.

grodanboll_:

Okej, nu börjar jag ju inse vilken nivå du är på. [rolleyes]

Ursäkta? Snarare visar det vilken nivå svenska unga tjejer ligger på. Att skaffa barn om man är så ytlig, korkad och lättpåverkad att man inte klarar av att anmäla en våldtäkt förrän en pantad överklassbimbo gör det är inget annat än att pissa i genpoolen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Hej Bella, jag hade ingen aning om att du hade ett konto på UM!

grodanboll_:

Okej, nu börjar jag ju inse vilken nivå du är på.

KID_IS_BACK:

Hur många av dem fortsätter vara efterblivna fjortisar? De flesta må vara idioter även i vuxen ålder, men sällan är det de har samma tankar och åsikter som under sin fjortistid.

Det är ju 25 % killar som läser och inte heller bara unga tjejer.

KID_IS_BACK:

Ursäkta? Snarare visar det vilken nivå svenska unga tjejer ligger på. Att skaffa barn om man är så ytlig, korkad och lättpåverkad att man inte klarar av att anmäla en våldtäkt förrän en pantad överklassbimbo gör det är inget annat än att pissa i genpoolen.

Nej. Har du blivit våldtagen? Det är ofta man inte vågar anmäla, tvekar på om det verkligen var en våldtäkt osv. Om då ens förebild går ut med en sådan sak och skriver om det så kan det påverka ganska mycket, det fattar väl vem som helst. Man behöver inte vara iq-befriad för det.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Kan du inte vara lite mer alternativ om du ändå ska in i bloggvärlden? Dvs, stava ordentligt! [wink]

neh vill intte d ska stavva som en krata o kansek t . o . m . börja skrirva dickter om djur å natur lol

KID_IS_BACK:

Ursäkta? Snarare visar det vilken nivå svenska unga tjejer ligger på. Att skaffa barn om man är så ytlig, korkad och lättpåverkad att man inte klarar av att anmäla en våldtäkt förrän en pantad överklassbimbo gör det är inget annat än att pissa i genpoolen.

Hahahahaha! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

neh vill intte d ska stavva som en krata o kansek t . o . m . börja skrirva dickter om djur å natur lol

Det blir ändå lite alternativt, fast motsatsen typ. Ska du också ha en Blondinbruno med Nevon då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Det blir ändå lite alternativt, fast motsatsen typ. Ska du också ha en Blondinbruno med Nevon då?

Blondinbertil.se tänkte jag faktiskt skaffa mig bara för några veckor sen. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondnbella är mäkritaste svenska kvinna 2008 så framg¨ångsrik och vacker

snart i regeringen???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Om då ens förebild går ut med en sådan sak och skriver om det så kan det påverka ganska mycket, det fattar väl vem som helst. Man behöver inte vara iq-befriad för det.[rolleyes]

Jo, faktiskt. Sätt dig själv in i situationen: du anser dig ha blivit våldtagen och har gått runt och mått dåligt över det ett tag, men inte vågat anmäla pga. hur systemet handlar våldtäkter.

Men en dag - o ljus i tunnelns ände! - skriver en 17-åring ett inlägg på sin blogg, vanligtvis fullspäckad av narcissism, snobberi och ytligt modepladder, om hur hon tänker stämma skiten ur sitt resebolag, eftersom hon blev sexuellt antastad under resan. Vad är din reaktion?

Ser du denna person som någon sorts auktoritet på området "vettiga saker att göra" vill jag allvarligt ifrågasätta din mentala hälsa.

grodanboll_:

Det är ju 25 % killar som läser och inte heller bara unga tjejer.

Även om det är tragiskt så gäller samma sak där: folk förändras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Blondinbertil.se tänkte jag faktiskt skaffa mig bara för några veckor sen.

Aha, det är nice. Men bara du inte gör narr av blondinbella. Det känns inte lite fail med hånbloggar. Som att folk bryr sig så mkt att dom skaffar en blogg liksom [rolleyes]

Matilda1988:

snart i regeringen???

Vilka demonstrationer det hade blivit då x D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Men bara du inte gör narr av blondinbella.

Herregud, jag börjar nästan misstänka att du faktiskt är Blondinbella, alternativt hennes officiella stalker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Herregud, jag börjar nästan misstänka att du faktiskt är Blondinbella, alternativt hennes officiella stalker.

Du kan inte vara 22.. Hur naiv får man vara? Bara för att ngn vågar tala om fakta och inte skriva ngt i stil med "HATA blondinbella osv" så är man plötsligt blondinbella [rolleyes] Jag har inte ens skrivit att jag tycker om henne. Men känns som att det behövs ngt vettigt i denna blondinbella-debatten där alla följer grupptrycket utan att ha ngn som helst koll.

Du kan heller inte försvara dina argument utan går i stället ner på ngn slags dagisnivå där man ska börja hacka på varandra utan att diskutera det som frågan faktiskt gällde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Bara för att ngn vågar tala om fakta och inte skriva ngt i stil med "HATA blondinbella osv" så är man plötsligt blondinbella

Nej, men din glödande beundran som du presenterar som "fakta" och ditt passionerade motstånd mot att någon - gud förbjude! - skulle driva med henne pekar onekligen i den riktningen.

grodanboll_:

Du kan heller inte försvara dina argument

wat? Jag tror inte du är helt läskunnig, lilla vän. (Go härskarteknik!)

grodanboll_:

utan går i stället ner på ngn slags dagisnivå där man ska börja hacka på varandra utan att diskutera det som frågan faktiskt gällde.

Välkommen till UM, Sveriges största internetdårhus. Du måste vara ny här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Nej, men din glödande beundran som du presenterar som "fakta" och ditt passionerade motstånd mot att någon - gud förbjude! - skulle driva med henne pekar onekligen i den riktningen.

Ja det är inte ens värt att svara på.

KID_IS_BACK:

wat? Jag tror inte du är helt läskunnig, lilla vän. (Go härskarteknik!)

Du citerade inte det jag skrev utan började i stället stämpla mig som ngt blondinbella-fan [rolleyes]

KID_IS_BACK:

men till UM, Sveriges största internetdårhus. Du måste vara ny här.

Din omogenhet lyser i genom. Sorry. Du skriver seriöst och sen när du inser att du har fel/får svårt att försvara dina åsikter, då blir du oseriös. Som sagt, det lyser i genom.

Inte värt att försöka diskutera seriöst, när du glider ifrån ämnet och går ner 10 nivåer. Fail, hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Vad för påverkan, om jag får fråga?

Upplysning mest


   
SvaraCitera