Aviseringar
Rensa alla

BLOGGNAMN!


Ämnesstartare

Hej! Jag har en blogg (wickipedia.blogg.se) men vill gärna starta en ny, och seriösare blogg. Jag heter Wictoria men vet inte vad jag ska heta. Behöver verkligen hjälp med det!


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera

Jag gillar att rita döda judar.blogg.se?


   
SvaraCitera

OEKRKKRKAKA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Jag gillar att rita döda judar.blogg.se?

haha njaae;)


   
SvaraCitera

bloggnamn är såå svårt att komma på
men ta typ någon mening i en låttext eller nåt


   
SvaraCitera
Åtta

Eller så kan man ju döpa sin blogg till någonting som faktiskt har med innehållet att göra. Så om man t.ex. skriver om muffins så kan man ju namnge sin blogg "godamuffins.se", om man skriver om skogshuggning så kan man döpa den till "avverkning.se", eller om man skriver om folkrace så kan den få heta "fyllaochrasism.se".

Bara en tanke.


   
SvaraCitera

INTERNET-SRS-BSNS.com


   
SvaraCitera

Åtta:

Bara en tanke.

Du verkar ha missförstått Web 2.0. Där handlar det om att avsändaren ska få uppmärksamhet, inte att man ska förmedla något slags innehåll.


   
SvaraCitera
Åtta

Gentlemen:

Du verkar ha missförstått Web 2.0. Där handlar det om att avsändaren ska få uppmärksamhet, inte att man ska förmedla något slags innehåll.

Jahaa! Men dåså. Då föreslår jag istället att hon raggar upp en argentinare som får köpa www.tutt.ar åt henne. [y]


   
SvaraCitera

ditt nuvarande är bra


   
SvaraCitera

Tema?


   
SvaraCitera

Tyckte det nuvarande namnet var nåt sånär fyndigt, faktiskt. Behåll det.


   
SvaraCitera

indirekt reklam?

Åtta:

Bara en tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Du verkar ha missförstått Web 2.0. Där handlar det om att avsändaren ska få uppmärksamhet, inte att man ska förmedla något slags innehåll.

okej? vad får dig att skriva det?

Åtta syftade mer på första anslaget


   
SvaraCitera