Aviseringar
Rensa alla

Blondinbella


Ämnesstartare

Jag har ett litet fotoalbum här på Ungdomar. Albumet heter "Min förebild", den innehåller bilder på Blondinbella. Personligen tycker jag det är en jättebra tjej.

Men många här verkar vara avundsjuka på henne? Eller varför trackar ni ner på henne annars?[sad]


   
Citera

För att man kanske inte gillar henne av andra skäl. Bara för att man ogillar folk måste man fan inte vara avundsjuk. [zzz]


   
SvaraCitera

son föregående talare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

För att man kanske inte gillar henne av andra skäl. Bara för att man ogillar folk måste man fan inte vara avundsjuk.

Vad är det du ogillar med henne? Nu har du inte gjort det, men anser du att man har rätt att klanka ner på en person man inte tycker om?


   
SvaraCitera

Fittungen:

Vad är det du ogillar med henne?

Jag har inget emot henne. Störde mig bara på det med avundsjuka. Jag bryr mig inte om henne.

Fittungen:

Nu har du inte gjort det, men anser du att man har rätt att klanka ner på en person man inte tycker om?

Nej, men bara för att man gör det är man inte avundsjuk.


   
SvaraCitera

Men nej [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Jag har inget emot henne. Störde mig bara på det med avundsjuka. Jag bryr mig inte om henne.

Jag har den uppfattningen att man klankar ner på andra människor för att man är avundsjuk, annars ignonerar man de.

JejeX:

Nej, men bara för att man gör det är man inte avundsjuk.

Okidoki


   
SvaraCitera

blondinbella är ju bätttre än alla andra bloggare idag
förutom foki


   
SvaraCitera

Fittungen:

Jag har den uppfattningen att man klankar ner på andra människor för att man är avundsjuk, annars ignonerar man de.

Egen erfarenhet? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag har också ett fotoalbum. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inget emot henne, dock så verkar hon lite tråkig.


   
SvaraCitera

Fittungen:

Jag har den uppfattningen att man klankar ner på andra människor för att man är avundsjuk, annars ignonerar man de.

Är så trött på den uppfattningen. Det finns människor jag stör mig på pga deras åsikter eller beteende... är jag avundsjuk på dem då? Hehehehehehe nej.

Sedan finns det många som beter sig dumt för att de faktiskt är avundsjuka, men det är definitivt inte den vanligaste förklaringen till nedklankande.[no-no]


   
SvaraCitera

Hon är en ful hora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

blondinbella är ju bätttre än alla andra bloggare idagförutom foki

Precis, hon skriver inte massor med skit.

JejeX:

Egen erfarenhet?

Mmmm

ninjagrisen:

har inget emot henne, dock så verkar hon lite tråkig.

På vilket vis?

kallprat:

Är så trött på den uppfattningen. Det finns människor jag stör mig på pga deras åsikter eller beteende... är jag avundsjuk på dem då? Hehehehehehe nej.Sedan finns det många som beter sig dumt för att de faktiskt är avundsjuka, men det är definitivt inte den vanligaste förklaringen till nedklankande.

Varje människa får väl ha sin egna åsikt? Även fast man inte gillar åsikt eller ett beteende så jag har aldrig ansett att man rätt att klanka ner på någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fittungen:

På vilket vis?

Nej men det hon bloggar om.. Liksom, ikväll satt jag och Nils och åt ost!

Är bara inte så jätteintresserad av hennes liv. Läser hellre Kenzas blogg ibland eftersom att hon ändå gör lite småroliga saker. Men det är väl upp till var och en att tycka som man vill [smile]


   
SvaraCitera