Forumet - Blondinbella

Blondinbella

196 0 30

Spana också in:

Fittungen:

Vad är det du ogillar med henne?

Jag har inget emot henne. Störde mig bara på det med avundsjuka. Jag bryr mig inte om henne.

Fittungen:

Nu har du inte gjort det, men anser du att man har rätt att klanka ner på en person man inte tycker om?

Nej, men bara för att man gör det är man inte avundsjuk.
Fittungen:

Jag har den uppfattningen att man klankar ner på andra människor för att man är avundsjuk, annars ignonerar man de.

Är så trött på den uppfattningen. Det finns människor jag stör mig på pga deras åsikter eller beteende... är jag avundsjuk på dem då? Hehehehehehe nej.

Sedan finns det många som beter sig dumt för att de faktiskt är avundsjuka, men det är definitivt inte den vanligaste förklaringen till nedklankande.[no-no]
mopsen:

blondinbella är ju bätttre än alla andra bloggare idagförutom foki

Precis, hon skriver inte massor med skit.

JejeX:

Egen erfarenhet?

Mmmm

ninjagrisen:

har inget emot henne, dock så verkar hon lite tråkig.

På vilket vis?

kallprat:

Är så trött på den uppfattningen. Det finns människor jag stör mig på pga deras åsikter eller beteende... är jag avundsjuk på dem då? Hehehehehehe nej.Sedan finns det många som beter sig dumt för att de faktiskt är avundsjuka, men det är definitivt inte den vanligaste förklaringen till nedklankande.

Varje människa får väl ha sin egna åsikt? Även fast man inte gillar åsikt eller ett beteende så jag har aldrig ansett att man rätt att klanka ner på någon.
ninjagrisen:

Är bara inte så jätteintresserad av hennes liv. Läser hellre Kenzas blogg ibland eftersom att hon ändå gör lite småroliga saker. Men det är väl upp till var och en att tycka som man vill

Jo det är sant. Men samtidigt så är det ju hennes liv. Hennes blogg, och vad som sker i hennes liv får man acceptera:) Ungefär som folk skulle hitta på massor med saker för att göra sina läsare glada.
Fittungen:

Jo det är sant. Men samtidigt så är det ju hennes liv. Hennes blogg, och vad som sker i hennes liv får man acceptera:) Ungefär som folk skulle hitta på massor med saker för att göra sina läsare glada.

Haha jo klart, hon verkar ju i alla fall nöjd med sitt liv, så jag är glad för hennes skull! Men det gör inte att jag vill läsa hennes blogg mer haha. Är inte så intresserad av hennes liv helt enkelt. Men tycker inte illa om henne i alla fall.