Aviseringar
Rensa alla

Blondinbella regerar!


Ämnesstartare

Image
Fattar inte vad alla har emot henne. Hon är ju superbra.

Genom att skriva lite om sin vardag + trolla i sin blogg har hon lyckats tjäna så mycket pengar att hon kanske blir ekonomiskt oberoende innan hon fyller 20. Det är stort ju.

Att hon desutom är Sveriges kanske bästa troll gör att jag älskar henne ännu mer. När hon fick ett eget tv-program och får vara med i lets dance gjorde folk skitarga, vilket är riktigt kul. Och vem kan glömma det klassika "Man ska sluta visa karl-bertil och ersätta med en tecknad kapitalistserie om mig"-citatet. Underbart!

Hon är desutom snygg + super kapitalist vilket betyder att hon också är ond.

Ni som inte gillar henne kanske ändrar er efter dessa tänkvärda citat:

blondinbella:

“Mycket klagade var det också över pengar, hur lite man har. Det hör jag aldrig bland mina vänner”

“Päls har i alla århundraden använts för att värma människor när det är kallt. Varför ska vi sluta upp med det nu? Det är som att säga att vi ska sluta äta kött för att man kan leva på bönor. ”

“Visst är det skönt att komma hem till en städad lägenhet men när städerskan “städar undan” mina saker är det inte lika kul..”

“folket som röstar blått är antaligen mer pålästa”

“ja tycker att rökdroger (förutom rökheorin) borde bli tillåtet”

"Jag måste bara tillägga en sak, Karl Bertil Jonsson! När ska man sluta sända den där kommunistskiten egentligen? Snart gör jag min egna tecknade kapitalistserie om mig själv." Blondinbella spending cash" ska den heta."

Älskar henne, hon är fantastisk [love]


   
Citera
edroon

ni är fan sjuka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Hatar henne inte, men hon har dock inte sagt ett enda vettigt ord.


   
SvaraCitera

Jag håller med dig! Hon är fan kunglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vacker kissekatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Sveriges kanske bästa troll

XD


   
SvaraCitera
edroon

McLuver, din första kärlek? åå va söt[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart e mod...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Hatar henne inte, men hon har dock inte sagt ett enda vettigt ord.

upptaderat tråden med citat så nu ändrar du säkert din åsikt


   
SvaraCitera

McLuver:

upptaderat tråden med citat så nu ändrar du säkert din åsikt

Fan, rena geniet ju. [blush]


   
SvaraCitera

Hon tjänar ca 100 000kr i månade har jag för mig att jag läst nånstans. Majoriteten spenderar hon på kläder [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Jag måste bara tillägga en sak, Karl Bertil Jonsson! När ska man sluta sända den där kommunistskiten egentligen? Snart gör jag min egna tecknade kapitalistserie om mig själv." Blondinbella spending cash" ska den heta."

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(Du har rätt.)


   
SvaraCitera
Kudhos

botox.


   
SvaraCitera