Aviseringar
Rensa alla

Blondiner är inte dumma!


Ämnesstartare

Hej! En sak jag irriterar mig jättemycket på är när folk går runt och säger att blondiner är dumma, sminkar sig mycket och gillar rosa. De flesta av de där sakerna stämmer inte alls på mig (som är blondin), och jag blir alltid arg när folk säger något som inte alltid behöver vara sant. Jag, till exempel, tycker det är jobbigt att titta på färgen rosa i längden om det inte är neonrosa, vilket är den enda rosa jag tycker om. (Ta inte illa upp ni som gillar rosa, jag är bara lite arg). Sedan så är det så att jag aldrig sminkar mig, om inte mina föräldrar vill att jag gör det. Om jag är smart vågar jag inte säga, men jag har en blond kompis som har högre IQ än vad de flesta vuxna brukar ha och en annan kompis som är bäst på matte i hennes klass. Forskning visar att de blonda är precis lika smarta som alla andra människor. Så Snälla, om du är en person som retar blonda, sluta säga taskiga saker till oss, vi blir sårade! 


   
Citera

Bara för att det inte stämmer på dig betyder det inte att det inte stämmer i allmänhet. Alla vet att blondiner gillar rosa, är dumma och sminkar sig på tok för mycket.
Jag tror att du helt enkelt inte insett än hur mycket du gillar rosa eller hur mycket du verkligen sminkar dig. 


   
SvaraCitera

Eller så tar man fram kniven när någon säger det.

De slutar då. Tumme upp

Är själv etnisk svensk... xD


   
SvaraCitera

Maddy13:
Hej! En sak jag irriterar mig jättemycket på är när folk går runt och säger att blondiner är dumma, sminkar sig mycket och gillar rosa. De flesta av de där sakerna stämmer inte alls på mig (som är blondin), och jag blir alltid arg när folk säger något som inte alltid behöver vara sant. Jag, till exempel, tycker det är jobbigt att titta på färgen rosa i längden om det inte är neonrosa, vilket är den enda rosa jag tycker om. (Ta inte illa upp ni som gillar rosa, jag är bara lite arg). Sedan så är det så att jag aldrig sminkar mig, om inte mina föräldrar vill att jag gör det. Om jag är smart vågar jag inte säga, men jag har en blond kompis som har högre IQ än vad de flesta vuxna brukar ha och en annan kompis som är bäst på matte i hennes klass. Forskning visar att de blonda är precis lika smarta som alla andra människor. Så Snälla, om du är en person som retar blonda, sluta säga taskiga saker till oss, vi blir sårade! 

Tror du att människor tror att normän är idioter pågrund av  skämt om norrmän?


   
SvaraCitera

55588243.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Eller så tar man fram kniven när någon säger det.

De slutar då. Tumme upp

Är själv etnisk svensk... xD

Sant, borde ju funka. xD Men ingen kanske tar en seriöst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Bara för att det inte stämmer på dig betyder det inte att det inte stämmer i allmänhet. Alla vet att blondiner gillar rosa, är dumma och sminkar sig på tok för mycket.
Jag tror att du helt enkelt inte insett än hur mycket du gillar rosa eller hur mycket du verkligen sminkar dig. 

Nej, håller inte med dig! Smink är äckligt och rosa förknippar jag bara dåliga saker till av vad jag kommer på just nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
55588243.jpg

Jo, det är sant. Dock är jag ganska lättsårad, så det är svårt att låta bli att bli arg. 


   
SvaraCitera

it's just a prank bro


   
SvaraCitera

Maddy13:
Hej! En sak jag irriterar mig jättemycket på är när folk går runt och säger att blondiner är dumma, sminkar sig mycket och gillar rosa. De flesta av de där sakerna stämmer inte alls på mig (som är blondin), och jag blir alltid arg när folk säger något som inte alltid behöver vara sant. Jag, till exempel, tycker det är jobbigt att titta på färgen rosa i längden om det inte är neonrosa, vilket är den enda rosa jag tycker om. (Ta inte illa upp ni som gillar rosa, jag är bara lite arg). Sedan så är det så att jag aldrig sminkar mig, om inte mina föräldrar vill att jag gör det. Om jag är smart vågar jag inte säga, men jag har en blond kompis som har högre IQ än vad de flesta vuxna brukar ha och en annan kompis som är bäst på matte i hennes klass. Forskning visar att de blonda är precis lika smarta som alla andra människor. Så Snälla, om du är en person som retar blonda, sluta säga taskiga saker till oss, vi blir sårade! 

+1
Blir också ledsen eftersom jag också är blond, för mig är det jätteviktigt nu att inte ha den normen. Frågar mina vänner ofta om jag klassas som blond (mina föräldrar har mörkt hår) så mitt hår har skiftat till lite mörkare, men nu när det är sommar så får jag ju se med tanke på solen :/


   
SvaraCitera

Jag är också blond men jag sminkar mig inte och inte är jag dum heller inte men jag gillar nog vissa nyanser av rosa


   
SvaraCitera

Getrekt:
it's just a prank bro

GONE WRONG

GONE SEXUAL

GONE DEATH


   
SvaraCitera

MaximusPrime:

GONE WRONG

GONE SEXUAL

GONE DEATH

Skärmklipp_10.JPG


   
SvaraCitera

Vad är likheten mellan en blondin och en ekorre?  Båda hoppar från ollon till ollon 


   
SvaraCitera

Vrf begravs blondiner i 3kantiga kistor? 
För dom särar på benen så fort dom blir lagda på rygg


   
SvaraCitera