Aviseringar
Rensa alla

blooood


Ämnesstartare

hur tar man ut en tampong? är det liksom ett snöre som hänger? eller måste man in med fingrarna?

Fuindagnir:

Vilket alla vet innefattat en hög halt arga halvnakna män, slowmotion och jag vet inte vad jag pratar om längre... [confused]

[love]


   
SvaraCitera

Mm, det är jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

hur tar man ut en tampong? är det liksom ett snöre som hänger? eller måste man in med fingrarna?

snöre [cute] ibland kan det tydligen lossna (har inte hänt mig dock) och då kan man behöva få tampongen utplockad av gynekolog, om man inte kan få ut dn själv genom t.ex. krystningar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ch då kan man behöva få tampongen utplockad av gynekolog, om man inte kan få ut dn själv genom t.ex. krystningar [crazy]

jaha, visste jag ej


   
SvaraCitera

svartrockarpacket:

men jag lyckas alltid stänka ner hela badrummet [crazy]

Inte för jag vet men har sett en tampong, liksom har ju haft tjejer[confused]. Men hur i helvetets alla eldar kan du stänka ner badrummet[tard]?


   
SvaraCitera

svartrockarpacket:

älskar när man tar ut en tampong och det stänker blod på hela väggen

Om du älskar det så är det väl inget problem [rolleyes]
Men fyfan vad snuskigt det låter!
Men fan vilket coolt prank om man vill hämnas på ett ex eller bara vara snuskig på en allmän toalett! Rycka ut tampongen och så kan man ju hänga den på handtaget också, kanon![party]


   
SvaraCitera

Fuindagnir:

hon kanske tar ut alla sina aggressioner på den stackars tampongen, och när hon väl tar ut den så blir det en "THIS IS SPARTA" moment...

HAHHAHAH[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag typ bara står upp och drar ut den så är det mycket blod och så stänker det på väggen!

och jag slickar gärna upp det efter mej som nån sa [smile]


   
SvaraCitera