Aviseringar
Rensa alla

Blyg kille


Ämnesstartare

Det finns en kille som är ett år äldre,(17) som jag är intresserad utav. Denna killen är väldigt blyg utav sig och när vi väl pratar blir jag väldigt obekväm och tar kanske inte lika mycket plats som jag brukar.. Jag backar helt enkelt undan. Det finns ett undantag och de är när vi druckit alkohol då vi pratar på som fan och umgås vääääldigt mycket.. Vi har tillomed sagt till varandra att vi är intresserade utav varandra och detta måste nu tas till en ny nivå.. Jag vet bara inte på vilket sätt då man märker att de blir lite obekvämt då han är så blyg.. Det gör de inte lättare att min böstavän är väldigt tight med honom också.. Vi skriver på snapchat nästan hela tiden och har as skoj där.. Vissa gånger kan han skicka snapchats till bara min böstavän och inte mig? Vet inte hur jag ska ta detta och hur jag ska gå vidare då han är så väldans blyg, jag vet att jag borde ta initiativet men det är väldigt jobbigt då jag blir Minst lika obekväm i den sitsen som honom... HJÄLP


   
Citera
flicia

Det är ett bra alternativ om du bara öppnar dig. Han kanske inte riktigt känner av dig om du håller dig undan. Men om han är mer öppen runt din bästavän bör du prata med honom/henne om hur dem ligger till. Det kan va så att han är blyg runt folk han gillar dessutom, det lättar tillslut! Hoppas han inser att du är intresserad 🙂


   
SvaraCitera