Aviseringar
Rensa alla

blyg kille


lul blyghet? Snarare "Äh hej jag kan knulla dig men är inte intresserad."


   
SvaraCitera

Harpya:

lul blyghet? Snarare "Äh hej jag kan knulla dig men är inte intresserad."

[no-no]


   
SvaraCitera

Dekadent:

[no-no]

kalajsas:

jo alltså vi har redan vart ihop en gång och kännt varandra typ tre år. men nu på sista tiden är han skiiiit blyg och bara smsar mig men inte pratar så mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalajsas:

jo alltså vi har redan vart ihop en gång och kännt varandra typ tre år. men nu på sista tiden är han skiiiit blyg och bara smsar mig men inte pratar så mycket!

Kan du nt fråga chans på han igen då? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha fråga chans? nej men var med honom igår och då sa han att han gillade mig och så ja hände det väll saker så 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok 😛
Men sa han det som att han gilla dig som kompis lr som gilla = kär?


   
SvaraCitera

skriv en lapp å legg i hans skolbenk eller skåp där de stor "vill du bli ihop me mej ja lr nej?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AH jag blir helt galen på honom, han säger att han gillar mig (ja på det sättet, ni fattar) men han gör för fan ingenting! ÅH HATAR HONOM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du säger ju fan själv att han är blyg, och du vill typ ha nått tillsammans med honom, sen nu hatar du honom för att han e blyg? Seriöst sluta va sån fjortis, vissa killar e bara lite blyga gör satt han släpper loss lite istället.
Visa fitta elr nått.


   
SvaraCitera

robin15:

Visa fitta elr nått.

[love][love][crazy]


   
SvaraCitera

Säg att du gillar honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen det där fenomenet mitt tipps är var övertydlig gör något drastiskt dra upp han mot en vägg och hångla upp han så det står härligt till.
nämen skämt och sido vissa speciellt blyga och viss fall folk med taskig erfarenhet av det motsatta könet behöver en dos av övertydlighet så att den fattar att du menar allvar. vill du ha han så gör som de gamla grott männen slå han i huvudet men påk och släpa in han i grottan.
lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du dumpar honom om han inte slutar vara en sån ryggradslös tönt.

Alternativt kyss honom eller nåt. Han verkar inte vara motvillig.


   
SvaraCitera

Han är bara osäker. Han gillar dig som satan, men blyga brukar vara misstänksamma även om det är helt obefogat. Ta några steg framåt och skapa ett fucking förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

fucking förhållande

[cute]


   
SvaraCitera