Aviseringar
Rensa alla

Blyg med tjej.


Ämnesstartare

OKeej. Jag är 15 år gammal och jag har precis träffat en tjej ganska nydligen. Vi träffades på en fest och vi strulade första kvällen. Efter det har vi träffats några gånger och vi har myst och strulat lite. Men sist så blev det ganska stelt. Jag åkte för att träffa henne och vi satt mest och pratade denna gång. Men problemet var att jag är för blyg för att prata lixom som jag pratar med mina kompisar. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag gillar henne och hon verkar gilla mig. Men hon sa till min kompis att hon tyckte att jag är lite stel och inte pratar något.

Frågan: Några tips på hur jag ska göra för att inte ska förlora henne?


   
Citera

Tvinga dig själv att prata på. Tjejer är vanliga dödliga de också.


   
SvaraCitera

Börja snacka grabben! Fråga om hennes favoritfilmer/musik osv. Har ni något gemensamt? Snacka om det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Ska försöka men grejen är att det också är svårt att komma på ett seriöst samalsämne.  Om jag bara säger "Vad är ditt favorit band?" Låter det lite konstigt. Något tips inom det?


   
SvaraCitera

Sketenbanan: Okej. Ska försöka men grejen är att det också är svårt att komma på ett seriöst samalsämne. Om jag bara säger "Vad är ditt favorit band?" Låter det lite konstigt. Något tips inom det?

är du ens intresserad av henne? är du det borde det ju finnas massa saker du vill fråga henne om.


   
SvaraCitera

Kallprat kan ju vara det absolut sämsta som finns, tyvärr. Men kämpa på! ;p


   
SvaraCitera