Aviseringar
Rensa alla

Blyg pojkvän... eller?


Ämnesstartare

Tjenare folket! Nu är det så att jag just blivi tillsammans med min kille, men vi har varit bekanta (inte vänner direkt) innan dess eftersom hans lillebror har varit en av mina bästa vänner. Ända sedan jag och min kille började ha mer kontakt har jag och hans lillebror glidit från varandra mer och mer... men det är hans val. Sen råkar det sig också att min kille är fruktansvärt blyg, tyst och lugn; raka motsatsen till mig. Vi har bara träffats ensama två gånger hemma hos varandra hittills, och då blev det en kram när man gick hem men inget mera. Men hur ska jag ta steget? Han är så blyg att jag inte vet vad han vill och känner, medan jag är rakt på sak och säger rakt ut om det är pinsamt eller så. Vad fan ska jag göra? Är det för tidigt att säga nåt om det (vi har bara varit tillsammans i ungefär en vecka), eller ?[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

kan ju tillägga att han är urgullig på facebook och när man skickar textmeddelanden, helt annorlunda mot vad han är i verkligheten...


   
SvaraCitera

Om ni är tillsammans vill han uppenbarligen vara med dig. Vet du då med dig också att han är väldigt blyg och försiktig av sig, så är det väl bara till att ta handen vid rodret och köra så det ryker. Han lär ju stoppa dig om han inte tycker om det.


   
SvaraCitera

blacknyellow:

Nu är det så att jag just blivi tillsammans med min kille,

Hur kom ni ens fram till att ni ska var tillsammans om han inte säger något?


   
SvaraCitera

respons:

Hur kom ni ens fram till att ni ska var tillsammans om han inte säger något?

Det var jag som skrev detta, glömde bara logga ut respons.
Quote:a mig om du vill svara.


   
SvaraCitera

På vilket sätt kan ni vara ihop om ni bara träffats två gånger och bara kramats? [confused]


   
SvaraCitera

antrax:

Det var jag som skrev detta, glömde bara logga ut respons.
Quote:a mig om du vill svara.

Va jag som skrev detta, glömde bara logga ut antrax.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Va jag som skrev detta, glömde bara logga ut antrax.

Mm så var det.


   
SvaraCitera

oj. Hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ööh, jag är 13 & han blir 16 om några dagar... och jag vet seriöst inte hur vi kan vara tillsammans, det bara blev så 😛


   
SvaraCitera

Ge honom tid, han är säkert bara lite retarderad när det gäller att visa vad han känner.


   
SvaraCitera

blacknyellow:

kan ju tillägga att han är urgullig på facebook och när man skickar textmeddelanden, helt annorlunda mot vad han är i verkligheten...

Personer på nätet är helt annorlunda är personerna dem är i irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Ge honom tid, han är säkert bara lite retarderad när det gäller att visa vad han känner.

Jaa, kan ju hända... jag råkar ju också vara hans första flickvän medan jag haft 4,5 pojkvänner förut...


   
SvaraCitera