Aviseringar
Rensa alla

blyg tjej nervös komma ur sitt skal ny klass


Ämnesstartare

Hejsan, började i gymnasiet vid augusti 09 och då började det . Jag började i en hel ny klass där jag kände en kille sen tidigare och jag kunde känna att det skulle gå dåligt . Jag har aldrig i hela mitt liv haft svårt för att prata , jag har alltid varit den öppna och roliga galna tjejen som hittar på massa och är väldigt pratglad.

Men när jag började i den klassen så gick det inte att prata som vanligt , jag pratade med ju killen då och då men det var ganska ytligt och när jag som väl pratade med mina klass kamrater var det om när börjar eller vilken sal. Jag var alltid tvungen att tänka för innan jag sa något och DET DÄR ÄR INTE JAG så jag bytte klass efter en månad , började i parallell klassen och jag kände mig mer bekväm i den här klassen än den andra men jag var fortfarande obekväm på ett sätt och det brukar jag inte vara.

Jag har kommit nära en tjej som jag nu jämt går med resten av klassen pratar jag med typ en gång per tredje veckan eller något ? Det är så konstigt , i alla mina tidigare klasser har jag alltid kännt mig bekväm och jag pratade jämt med mina klasskamrater och jag hängde aldrig enskilt med bara en person jämt utan i grupper då jag kände ALLA och nu så har jag blivit det motsatta . Men så väl jag träffar mina kompisar då är jag som vanlig , det är så himla tråkigt att jag kommer ta studenten med massa främlingar ohhh . Dom tror att jag är alltid tystlåten och tillbakadragen men det är jag inte alls . Det så konstigt att höra dom skratta tillsammans medan jag är tyst åhhh det är så himla irriterande att inte känna sig trygg i klassen !!!. JAG får nu ångest då jag ska har redovisning och jag som brukade älska redovisningar hatar jag det .

Åhhh den är jäkla klassen har förstört mitt liv . Om jag inte klickar med person vid första tillfället så brukar jag inte alls prata med personen och det betyder att jag kommer aldrig lära känna min klass EVER , jag hatar det ! . Jag brukade aldrig ha en klädesplagg två dagar i rad men nu skiter jag i det , nu har jag det två dagar i rad typ samma tröja i tvådagar men inte samma jeans ohh jag har ändrat totalt , fan vad deprimerande !!!![mad]

ÄNDRAT 2010-03-28 16:47

Dold text: slarvig styckesindelning //variabel


   
Citera

Okejvadåra:

Åhhh den är jäkla klassen har förstört mitt liv .

var samma för mig.

Okejvadåra:

Jag brukade aldrig ha en klädesplagg två dagar i rad men nu skiter jag i det , nu har jag det två dagar i rad typ samma tröja i tvådagar men inte samma jeans ohh jag har ändrat totalt , fan vad deprimerande !!!!

var likadan & är fortfarande.

Okejvadåra:

. Om jag inte klickar med person vid första tillfället så brukar jag inte alls prata med personen och det betyder att jag kommer aldrig lära känna min klass EVER

gjorde inte heller det
började röka & en wannabe kom ti mig, vi rökte tsmns & hennes polare börja snakka med mig.
fuckade upp deras liv haha.. Så det kan gååå


   
SvaraCitera

Men för fan, wall of text så in i fan. Styckindela för helvete! [mad]


   
SvaraCitera

Okejvadåra:

typ samma tröja i tvådagar men inte samma jeans

[shake]


   
SvaraCitera

-.-


   
SvaraCitera

du kanske är mobbad för att du inte styckeindelar mvh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dJIIN OCH JOHNNY BRAVO jag skrev snabbt som fan så jag tänkte inte på det för jag har VIKTIGARE saker att tänka på , men palla bry sig om det och om ni ska klaga så ni kan skita i att skriva här !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldriiiiiiiiig i hela mitt liv blivit mobbad och kommer aldrig att bli . Jag kan och kommer alltid stå upp för mig det där inte något som kommer någonsin att förändras !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldriiiiiiiiig i hela mitt liv blivit mobbad och kommer aldrig att bli . Jag kan och kommer alltid stå upp för mig det där är inte något som kommer någonsin att förändras !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldriiiiiiiiig i hela mitt liv blivit mobbad och kommer aldrig att bli . Jag kan och kommer alltid stå upp för mig det där är inte något som kommer någonsin att förändras !!!


   
SvaraCitera

ofta du går i gymnasiet? [tard]


   
SvaraCitera

Okejvadåra:

, det är så himla tråkigt att jag kommer ta studenten med massa främlingar ohhh . Dom

dags o lära sig att klara sig när man är med olika människor kanske?


   
SvaraCitera

Stycke indelning[ops]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Stycke indelning

är överskattat [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmjölk ofta att du finns? , jag går i gymnasiet har du svårt för att läsa eller , Kakaoxo men jag har inte svårt att lära känna olika folk . Jag hänger ibland med den mest emoaktiga till den mest fjortisaktiga . Det är bara runt min klass jag beter mig konstigt


   
SvaraCitera