Aviseringar
Rensa alla

blyg tjej nervös komma ur sitt skal ny klass


Kakaoxo:

är överskattat

ok då. [blush]


   
SvaraCitera

Tack Variabel för din insats.

Okejvadåra:

fan vad deprimerande !!!![mad]

Oerhört deprimerande du... Jag ska inte uttala mig mer om ditt levnadssätt.

Har du prövat att sätta dig med några andra från klassen på t.ex. lunchen eller matten (ingen jobbar där ändå) och bara lyssna. När det dyker upp ett intressant ämne så släng in din kommentar eller åsikt. Vips så är isen bruten och inom kort kommer du lära känna alla.


   
SvaraCitera

Okejvadåra:

nu har jag det två dagar i rad typ samma tröja i tvådagar men inte samma jeans ohh jag har ändrat totalt , fan vad deprimerande !!!![mad]

Omg[chocked]

livet kan inte alltid vara perfekt, lilla gumman.[no-no]


   
SvaraCitera

du kan börja med att fråga dig själv om du verkligen själv vill umgås med de i din klass. för att ni går i samma klass behöver ni inte vara super bundis allihop jag menar att person kemin mellan dig och din klass inte riktigt funkar och därför tar du automatiskt en mer passiv ställning.
du behöver inte göra det till ett problem om det inte är det.
Men om du absolut vill umgås med dem så gäller det förmodligen att ligga i och visa sin sociala sida. hur det går till har jag ingen aning om då jag är en ganska så socialt desorienterad person i min mening.


   
SvaraCitera

mental block, tycker du skall: spontant bestämma dig en dag för att samtala med någon.


   
SvaraCitera

Känner igen det där...... Jag började käka tabletter och utöva min hobby mer och nu är jag nog "back on track" snart [cute]


   
SvaraCitera

Inse att man ska klara sig själv och inte förlita sig på andra.


   
SvaraCitera

Okejvadåra:

fan vad deprimerande !!!

wtf att vara kille ftw, tjejer verkar endast lida genom livet haha!


   
SvaraCitera

Okejvadåra:

Har aldriiiiiiiiig i hela mitt liv blivit mobbad och kommer aldrig att bli . Jag kan och kommer alltid stå upp för mig det där är inte något som kommer någonsin att förändras !!!

aa sådär trodde jag också men det är inte du som styr över huruvida din klass kommer acceptera dig eller inte, jag vet inte men du kanju testa att ställa dig på en bänk itt under en mattelektion och säga "NU FÖRIHELVETE KLASSEN ÄR NI SJUYSSTA OCH TAR MED MIG I GÄNGET; DAGS ATT VI BLIRSOM 1 STOR FAMILJ" men jag tror inte det kommer funka.

Mvh.


   
SvaraCitera

Okejvadåra:

Jag brukade aldrig ha en klädesplagg två dagar i rad men nu skiter jag i det , nu har jag det två dagar i rad typ samma tröja i tvådagar men inte samma jeans ohh jag har ändrat totalt , fan vad deprimerande !!!!

om du går me samma kläder i två dagar e du fan lodis. ja har me mej ombyte å byter kläder å duchar varje timme på skolan. ja har mycke frånvaro nu men de e ju helt normalt att göra så så som ja gör så de e bara å göra de 😛


   
SvaraCitera

jag struntade i det


   
SvaraCitera

Okejvadåra:

Jag brukade aldrig ha en klädesplagg två dagar i rad men nu skiter jag i det , nu har jag det två dagar i rad typ samma tröja i tvådagar men inte samma jeans ohh

[surprised]


   
SvaraCitera

Kan det vara så svårt att snacka lite med nån random person som går i ens klass?
Du verkar ju inte vara mobbad, så jag fattar inte riktigt vad det är du gör en så stor grej av. [confused]


   
SvaraCitera

Elektriska stolen:

fuckade upp deras liv haha.. Så det kan gååå

Vad menaru nu?[wink]

Temas:

om du går me samma kläder i två dagar e du fan lodis. ja har me mej ombyte å byter kläder å duchar varje timme på skolan. ja har mycke frånvaro nu men de e ju helt normalt att göra så så som ja gör så de e bara å göra de 😛

DU som ä lodisen[no-no]


   
SvaraCitera