Aviseringar
Rensa alla

Blyga tjejer -.-


hahahhaah mobbade brudar hahahha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DenUnDeRlIgApOjKeN:

För mng av mina kompisars 'brudar' låter 'killen' göra allt om ni fattar....

http://www.unnecessaryquotes.com/ [bigcheers]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Crypto:

let me guess, du är p14? 🙂 lr i närheten iaf? 🙂

man kanske inte vågar öppna upp sig när man är bland folk men det brukar vara tvärtom när man är ensam med någon

[y]


   
SvaraCitera

vadå folk kan inte hjälpa att dom är blyga? [surprised]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jag är blyg. fnissar mycket


   
SvaraCitera

palla gå runt å störa sig på saker [confused]


   
SvaraCitera

aankan:

vadå folk kan inte hjälpa att dom är blyga? [surprised]

exakt, förresten är det MYCKET bättre att ha en blyg tjej till flickvän än att ha nån bitchig hora som tror att hon är nån jävla prinsessa! [badgrin][badgrin][badgrin]

total_bitch.gif


   
SvaraCitera

Hellre blyga och gulliga än äckliga gapiga tjejer.


   
SvaraCitera

sculptura:

Hellre blyga och gulliga än äckliga gapiga tjejer.

[y]


   
SvaraCitera

Det är inget fel på att vara blyg. För mig är det en fördel! Jag vet att när jag är blyg så är jag i sällskap med folk jag inte känner mig bekväm med.

Sedan uppfattas jag som blyg, då jag är tyst. Faktum är bara att jag väljer att prata när jag har något att säga och försöker inte hålla igång konversationer eller sällskap med massa meningslöst babbel som man ändå stör sig på.


   
SvaraCitera

Orka bry sig om de är blyga eller inte, det viktigaste är ju att dom suger bra och lagar god mat...


   
SvaraCitera

Necerox:

exakt, förresten är det MYCKET bättre att ha en blyg tjej till flickvän än att ha nån bitchig hora som tror att hon är nån jävla prinsessa!

[smile]


   
SvaraCitera

WeeSC:

Sedan uppfattas jag som blyg, då jag är tyst. Faktum är bara att jag väljer att prata när jag har något att säga och försöker inte hålla igång konversationer eller sällskap med massa meningslöst babbel som man ändå stör sig på.

[no-no]


   
SvaraCitera

Necerox:

[no-no]

wooops, sorry, fel smiley, my misstake [blush]

WeeSC:

Sedan uppfattas jag som blyg, då jag är tyst. Faktum är bara att jag väljer att prata när jag har något att säga och försöker inte hålla igång konversationer eller sällskap med massa meningslöst babbel som man ändå stör sig på.

[y]


   
SvaraCitera