Aviseringar
Rensa alla

Blygdläppar svamp??


Ämnesstartare

Hej asså de e en sak som jag stör mig på något enormt mkt. min ena inre blygdläpp är liten o lixom hänger inte lr såå. Den andra däremot är väldigt, vääldigt stor och hänger utanför de yttre blygdläpparna. Den brukar klia och ibland "flagnar" det lite, lr vad man nu ska säga. Jag anar lite att det kan vara svamp eftersom jag har vita lagringar runt hela slidan och det brukar klia ofta. Jag e också orolig inför sex (är oskuld),
då killen kanske tkr det är äckligt, och även om han ente gör det så tkr ju jag det och det känns ju ente bra,så sjävkänslan är väldigt låg.[surprised]

Jag undrar om det finns någon som har samma problem eller liknande?! Har ni någon hemkur mot svamp (inte mediciniska medel!)?? Har provat olivolja, och någon sa att man kunde ta lite potatismjöl och dutta på, men det funkade inte heller. Slidan blev bara så förbaskat torr och då kliade det ännu mer [mad] Så snälla om ni har några tips, skriv då, för jag orkar verkligen inte att gå och klia hela dagarna.

Hejdå alla och hälsningar Tha cookie monstar!!


   
Citera
Ämnesstartare

sluta lagra lagringarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filmjölk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till um.

Angeleyes:

filmjölk

Hjälper ju ej om hon redan har svamp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du tjeje eller kille? blir lite förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är du tjeje eller kille? blir lite förvirrad

Killar har väl inga blygdläppar?!


   
SvaraCitera

HAHAH bästa särskrivningen


   
SvaraCitera

använd ej tvål där nere
har hört att man ska sova utan trosor också

tror jag haft det 1 ggn, men det gick över av sig själv ganska snabbt
tror iofs inte det var så allvarligt


   
SvaraCitera

ThaCookieMonstar:

Killar har väl inga blygdläppar?!

ThaCookieMonstar:

ThaCookieMonstar P Medlem

[tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThaCookieMonstar:

Killar har väl inga blygdläppar?!

nej just därför är jag misstänksam för du heter " ThaCookieMonstar P"

ser du? P!!


   
SvaraCitera
time
 time

ThaCookieMonstar:

min ena inre blygdläpp är liten o lixom hänger inte lr såå. Den andra däremot är väldigt, vääldigt stor och hänger utanför de yttre blygdläpparna.

Detta har nog inget med en eventuell svampinfektion att göra. Det är nog bara så du är byggd, och det är inte farligt. [y]

Jag tycker du ska besöka en doktor så han eller hon kan undersöka dig och ge dig eventuell antisvampmedicin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blue waffle


   
SvaraCitera