Aviseringar
Rensa alla

BMI 16 och påkommen


Ämnesstartare

lakristrollet:

vad jag vet så är ett bmi på 18 precis på gränsen till undervikt så du är fortfarande underviktig. Härligt att höra att du har börjat vända på det.... jag vet vad du menar med beroendeframkallande är själv mitt i skiten

oh shit ._.
lycka till ): <3


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

grejen är att jag inte är nöjd med mig själv, och är rädd att det ska leda till något[rolleyes]

Gör så du blir nöjd, på rätt sätt?
Lättare sagt än gjort jag vet, men försök se positivt och acceptera att du är som du är annars och tänk inte negativt om dig.

Om saker vore lika lätta att göra som att säga vore det underbart... 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ätstörningen är ingen välsignelse det är en djävulens förbannelse! Visst jag förstår din rädsla för att bli på kommen för kommer någon på dig vad har du då kvar sen?

Men att fortsätta och gå ner ännu mer slutar illa tro mig. Jag Har levt med detta en lång tid och kan alla ragler, lögner och undanflykter. Det enda de leder till är en tvångsinläggning med såndmatning och då förlorar du all kontroll och kommer bara få lida tills din hjärna fått så pass mycket näring att den kan klara av att tänka och arbeta med vad som är fel.

Det är bättre att du söker hjälp och ser till att bli frisk, tro mig det är de värt. Jag rekommenderar Capio dom har bästa vården...enligt mig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Gör så du blir nöjd, på rätt sätt?
Lättare sagt än gjort jag vet, men försök se positivt och acceptera att du är som du är annars och tänk inte negativt om dig.

Låter konstigt och kind of insane, men det är en röst i mitt huvud som säger allt, om och om igen tills jag tror på det, även om jag försöker få den sluta[tard]

Crypto:

Om saker vore lika lätta att göra som att säga vore det underbart

Mums på det![smile]


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

Låter konstigt och kind of insane, men det är en röst i mitt huvud som säger allt, om och om igen tills jag tror på det, även om jag försöker få den sluta[tard]

har hört det förr och för den personen gick det tyvärr rejält utför.
Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

har hört det förr och för den personen gick det tyvärr rejält utför

hm[n]


   
SvaraCitera

jag vet hur det är att vara livrädd att någon har kommit på en, jag e fortfarande där och jag säger sök hjälp innan det sätter sig så djupt att du inte känner att du har styrkan att söka hjälp, livet blir bara mycket jobbigare tro mig! ät träna och njut av livet och du blir inte tjock av att äta lite godis då och då ibland :).

förstår att det kan vara svårt att ta till sig jag har inte lyckats än men det skadar verkligen inte att försöka


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

hm[n]

menar ej att det blir så för dig. Hoppas det inte blir det. men den rösten är till för att ignoreras och inte lyda ett piss på iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

menar ej att det blir så för dig. Hoppas det inte blir det. men den rösten är till för att ignoreras och inte lyda ett piss på iaf.

får försöka[smile]


   
SvaraCitera

Crypto:

Nomnomnam: Låter konstigt och kind of insane, men det är en röst i mitt huvud som säger allt, om och om igen tills jag tror på det, även om jag försöker få den sluta

är i samma sits[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lakristrollet:

är i samma sits

det är jobbigt. När man väl är lite nöjd med sig själv så kommer den och förstör allt[sad]


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

får försöka[smile]

Bra!
Om rösten är dum så PM.a mig bara så kan jag få dig på bättre humör [smile]

lakristrollet:

är i samma sits[n]

[n]
Har lust att banka vett i er tjejer igen som jag gjorde för något år sedan här på UM med min blogg då jag skrev en del uppmuntrande till dem som kämpade med ätstörningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Bra!
Om rösten är dum så PM.a mig bara så kan jag få dig på bättre humör

will do![bigsmile]


   
SvaraCitera

Crypto:

Har lust att banka vett i er tjejer igen som jag gjorde för något år sedan här på UM med min blogg då jag skrev en del uppmuntrande till dem som kämpade med ätstörningar

jadu om det skulle funka kan du gärna få försöka banka lite vett i min hjärna många har försökt (ej proffisionel) men det har alltid kommit tillbaka [sad]


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

det är jobbigt. När man väl är lite nöjd med sig själv så kommer den och förstör allt

eller hur ena stunden är man nöjd sekunden senare ser man tusen fel 🙁


   
SvaraCitera