Aviseringar
Rensa alla

bmx (dxm) - uppropet från tv4 nyhetsmorgon


HAHAHAHAHAHAHAHHAHA [bigsmile]

"För alltså, DXM används ju endast för, såhär, hallucinationer... det har ju inte alls nån användning som medicin!"

Jag dör. Jävla blockmongon.


   
SvaraCitera

pwnmage:

Jag är inte sur!

Ok visa lite vänlighet då


   
SvaraCitera

Libertad:

Jag dör. Jävla blockmongon.

Bra att dom har någon aning om vad dom snackar om men annars så gillar jag inte RC's ;<


   
SvaraCitera

Fixade rubrik och inlägg.

Jag håller med, jävla blockmongon.


   
SvaraCitera

Jävla blockmongon.
Att en person dör för att han/hon med sina fumliga fjortishänder inte kan dosera, ska alltså vara grunden för en massa onödigt jobb? Vi kan ju narkotikaklassa vatten också. Folk drunknar varje dag!!1 Folk dör av vattenförgiftning!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Fixade rubrik och inlägg.

ty, hade lite sömnbrist när ja skrev inlägget^^

-----------

Bara det att dom har noll koll på lagstiftningen också var ju rätt roligt,
lagen om hälsofarligvara har jag för mig kom in som ett instrument just för kemisternas meckande med E molekylerna så man kunde klassa fort utan vidare research utan att kriminalisera alla som tog drogerna för som någon jurist sa det blir knepigt om något som är lagligt den ena dagen blir olagligt den andra utan att folket vet om det.


   
SvaraCitera

raoulduke:

ty

Ty i havet intet faller, som ej förvandlas i dess flod
Till någon kosterlig klenod 🙂


   
SvaraCitera

Så otroligt pinsamt.

Kontraproduktiv idioti.


   
SvaraCitera

Tänk om man fick vara i studion och äga dom.


   
SvaraCitera

Ja, DXM har ju verkligen ingen medicinsk användning[rolleyes] Idioter


   
SvaraCitera

TT skriver idag att "Dösdrogen DXM förbjuds". [chocked]
http://sydsvenskan.se/sverige/article337120.ece


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så ska bara 4 till dö i år så kan ja mailda dom igen o gnida in hur rätt jag hade..


   
SvaraCitera

för det första så, ja TV4 borde släpas ut i en mörk gränd och skjutas..mycket DXMhysteri i media nu märker jag och det mesta är fruktansvärt oproffisionellt upplagt men fortfarande, DXM är inte den sortens drog som borde vara laglig, i år har flera internetsidor sålt förorenade tabbar som lett till dödsfall även hos erfarna DXm-användare. DXM är svårt för många att hantera och dessutom en ganska skadlig drog så jag tycker det är bra aqtt den kriminaliseras, dock ogillar jag hur den målas upp av media men det är en annan femma.


   
SvaraCitera

för det första så, ja TV4 borde släpas ut i en mörk gränd och skjutas..mycket DXMhysteri i media nu märker jag och det mesta är fruktansvärt oproffisionellt upplagt men fortfarande, DXM är inte den sortens drog som borde vara laglig, i år har flera internetsidor sålt förorenade tabbar som lett till dödsfall även hos erfarna DXm-användare. DXM är svårt för många att hantera och dessutom en ganska skadlig drog så jag tycker det är bra aqtt den kriminaliseras, dock ogillar jag hur den målas upp av media men det är en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är klart att man borde önska ett mer nyanserat och framför allt ett inslag baserat på fakta. Att DXM klassas har jag dock inga problem med, det verkar vara en ytterst förrädisk drog.


   
SvaraCitera