Aviseringar
Rensa alla

Bo i stockholm under gymnasiestid.


Ämnesstartare

Axelinaaas:

Jesus f Christ

Finns inte, så varför gastar du om honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Vad har det ens med saken att göra? Dessutom kan man mycket väl klara sig själv i naturen, även om det såklart inte är lika säkert som med en familj/flock som backar upp en. 

Det är klart, men med hennes ätstörningar så skulle hon dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Finns inte, så varför gastar du om honom?

du är ju bara körd i skallen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

du är ju bara körd i skallen

Ne de e du


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Det är klart, men med hennes ätstörningar så skulle hon dö.

Och vad har det med någonting att göra? Måste du spy ut massa förolämpningar bara för att du inte gillade hennes reaktion?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Det är klart, men med hennes ätstörningar så skulle hon dö.

du är ju helt sjuk?! Varför tar du äns upp det? Du kan inte ta att någon skrattar? Jeses Du kanske aldrig har tänkt dentanken att jag inte äns vill leva pga alla dessa problem du nu spyr ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Men om jag vetat hur allting funkar så hade jag väl inte gjort en fakking tråd om det heller? Man gör trådar för att man vill veta nåt, inte för att bli utskrattad för att inte veta nåt.

Vad fan är socialfobi? Människor är flockdjur. Klarar du inte av att vara en del av flocken, så är du ingen människa. Du skulle vara död om du levde ute i naturen för några tusen år sen.

ingen människa? det är alldeles rimligt att lida av social fobi om man är det minsta självmedveten.


   
SvaraCitera

Om det är en väldigt unik linje så varför inte. Men teknik? Måste väl finnas var som helst. Förvirrad


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

du är ju helt sjuk?!

Du är ju lika elak du med som skrattar åt honom medan du skriver att det han skriver låter efterblivet.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Det är klart, men med hennes ätstörningar så skulle hon dö.

Haha va? Hur kan du skriva "Det är klart" men sedan skriva att hon skulle dö? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lek snällt nu barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du går på ett internat eller på en "vanlig" teknikskola i Stockholm? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: jag kan hjälpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:

Du är ju lika elak du med som skrattar åt honom medan du skriver att det han skriver låter efterblivet.

att gå på ens psykiska problem i en diskution där det inte har med det att göra ÄR efterblivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:
Om det är en väldigt unik linje så varför inte. Men teknik? Måste väl finnas var som helst. Förvirrad

Ja, det gör det, det känns dumt och ändra sig bara för det....

Francium:
Vill du går på ett internat eller på en "vanlig" teknikskola i Stockholm? 

Helst en vanlig, men internat kanske skulle vara kul, men helst vanlig, då boendet inte har något med skolan att göra då.


   
SvaraCitera