Aviseringar
Rensa alla

Bobby Blade spår din framtid för Fasiken!!


Ämnesstartare

Bobby Blade:

Kunde se hur du stod längs vägkanten och såg en död människa ligga mitt på vägen. Det är några som springer runt och skriker medan du står helt paralyserad och tittar på. Det är något som kommer ta väldigt hårt på dig och förfölja dig även om du försöker att inte tänka på det, vissa kvällar kommer vara väldigt långa för dig ett par år framöver. 

Din största glädje kommer vara ditt jobb där du verkar få göra något du verkligen gillar. Du kan le, skratta och vara glad på ditt jobb. Du kan verkligen vara dig själv där. Ser hur några kunder verkar uppskatta dig. Du kommer att bli bra vän med en äldre karl som ofta brukar stanna och prata med dig och genom honom kommer du träffa ditt livs kärlek. Vet ej vad hon har för relation till den äldre karln dock. Får intrycket av att hon är din första och den första som verkligen startar igång dina känslor, du ser konstigt nog gladare ut än vad jag sett dig i t.ex. cam, och det trodde jag inte var möjligt.

Din tjej är rätt kort och har glasögon, rätt fula glasögon, så du får nog köpa nya åt henne känner jag. Men annars ser hon väldigt söt ut. Verkar ha lite problem med att ta för sig, våga ta tag i saker själv. Hon verkar gilla att göra exakt samma saker som dig, tar efter dina intressen. 

.. kan inte se så mycket utav henne, ser mest bara att hon följer efter dig och att ni aldrig verkar tröttna på varandra.

Ni bor i ett hus som gör mig extremt deprimerad när jag går in. Ser ut som att det är ett mycket äldre par som bor där. Tycker du ska fundera på att göra om rätt mycket inomhus. Allt på utsidan ser fint ut förutom taket. Välskött trädgård! 

Du kommer tydligen bli far då du är rätt gammal, ser ut att vara närmare 40. Men du blir pappa i alla fall, vet inte hur du känner inför det då jag inte kommer så mycket längre.

Du har en extremt konstig vän som ringer varannan timme känns det som. Han känns obehaglig men han verkar inte ändå inte störa dig eller din tjej. Han verkar få er att skratta rätt ofta. 

Ett intresse för något dyrt kommer att utvecklas och du kommer att spendera alldeles för mycket pengar på det. Du kommer få det svårt ekonomiskt och du blir tvungen att arbeta hela veckor och långa timmar under en väldigt lång tid. 

Hade varit intressant ifall jag kunde se hur du dog, men jag kommer inte längre än att se dig bli far. 

Råd:
Du kommer att möta en ung kille utanför en mataffär som behöver din hjälp med sin bil. Jag kan se att du säger nej, men du borde verkligen hjälpa honom känner jag. 
Sluta använda vita kallingar

LedsenHjärta

Du borde bli författare tycker jag. Jättefint skrivet Rodnar
Tack Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Du borde bli författare tycker jag. Jättefint skrivet Rodnar
Tack Mycket gladHjärta

haha Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

Svensk tjej, hetro, 27 November o mörkbrunt hår ;3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur aaaaaakn du ha flera konton på samma gång 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Jag är en flicka som är hetero och jag är född den tjugoandra september och jag är lite sådär vahettere mörkblond skulle man nog kunna säga. Säg inte att jag kommer bli psykolog nu. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svensk man, mörkblond, heterosexuell, född den 9 april.


   
SvaraCitera