Aviseringar
Rensa alla

bodybuilding


Ämnesstartare

skulle vah intressant att veta va alla tycker om bodubuilding egentligen.. [crazy]


   
Citera

inhumant och äckligt


   
SvaraCitera

En mycket speciell "sport". Jag uppskattar inte själva tävlingsformen och inte heller att majoriteten utav BB's använder något preparat.

Dock så beundrar jag dem faktiskt för det extrema arbetet och för deras ihärdiga disciplin och fokusering. Inte många som klarar det där.


   
SvaraCitera

Idiotiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv tycker jag att de e ganska coolt men ändå äckligt på nått sätt xD


   
SvaraCitera

Fult som in i helvete.[sad]


   
SvaraCitera

Image

Tjejer gillar sådana snubbar. Alla som säger att de inte gör det ljuger.


   
SvaraCitera

Alltså om man tränar hela kroppen och inte bara överdelen så är de ju grymt sexigt. Det borde alla hålla med om.


   
SvaraCitera

När folk hör bodybuilding tänker dem bara på Arnold, Marcus ruhl Jay cutler eller Ronnie coleman. alla inhumant stora på grund av AAS(?)

Det är så mycket större än bara Olympia...
Jag tycker det är en sport och konstform, om man ser på till exempel svenskarnas Lucia pokalen och sånt är det inte alls likadant som olympia tävlarna. och så tänker dem flesta "dem är bara muskler" mm jo det stämmer dem har en väldigt låg fettprocent under tävlingsperioden. men folk tror dem ser ut så konstant verkar det som?

I Love bodybuilding <3 helst naturligt ^^ men det är upp till var och en om dem vill ta en snabbare väg till storleken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Tjejer gillar sådana snubbar. Alla som säger att de inte gör det ljuger.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att många generellt förknippar "bodybuilding" med "mansgris" vilket jag tycker är tråkigt.


   
SvaraCitera

Tycker: inte fint eller tilldragande på något vis.


   
SvaraCitera

Det är imponerande med deras träningsdisciplin (som med alla som tränar på elitnivå, givetvis), men deras kroppar lämnar ju mer att önska


   
SvaraCitera

Capture:

Tycker: inte fint eller tilldragande på något vis.


   
SvaraCitera

Inte min stil.


   
SvaraCitera