Aviseringar
Rensa alla

böcker?


Ämnesstartare

Arktos: The Polar Myth In Science, Symbolism & Nazi Survival av Joscelyn Godwin, mycket informativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

öhh är det en bok?

öööh nej det är en sorts flyttfågel[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det mesta. just nu är jag kanske mest inne i spännande deckar grejer typ som män som hatar kvinnor eller da vinci koden.

Gillar du deckare är allt av Jo Nesbø värt att läsa[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När oskulder kysser [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Du kanske skulle tycka Dexter-böckerna är bra? Har själv inte läst men älskar serien.
Annars gillar jag The Vesuvius Club av Mark Gatiss, och även de två andra i samma serie. Lite old-fashioned crime-grej.

böcker på dexter? coolt. det måste kollas upp. okok låter också coolt. ska kolla upp allt. tack så mycket [smile]

Liebestraum:

Arktos: The Polar Myth In Science, Symbolism & Nazi Survival av Joscelyn Godwin, mycket informativ

hmm låter extremt men ska kolla upp, tackar

aristoteles:

öööh nej det är en sorts flyttfågel

haha tänkte det. nej men lät så extremt och google fattade typ inte ens

Panda:

Gillar du deckare är allt av Jo Nesbø värt att läsa

honom känner jag igen, vad har han skrivit?

Barfota:

När oskulder kysser

ska kolla upp, tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nej men lät så extremt och google fattade typ inte ens

Sorry, jag blandade ihop det med en annan bok.

Social engineering - The art of human hacking

Heter den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs allt med mannen på min avatar,Charles Bukowski, där har du böcker för en karl. Dom växlar mellan att skildra arbetslivets meningslöshet, knull, spel och klassisk amerikansk alkoholism.
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Sorry, jag blandade ihop det med en annan bok.

Social engineering - The art of human hacking

Heter den.

aha ok då fattar jag varför google inte fattade. tackar

dazed:

Läs allt med mannen på min avatar,Charles Bukowski, där har du böcker för en karl. Dom växlar mellan att skildra arbetslivets meningslöshet, knull, spel och klassisk amerikansk alkoholism.

haha låter utmärkt. han ser snygg ut. ok ska kolla upp det. tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Gillar du deckare är allt av Jo Nesbø värt att läsa

ditt tips vinner! kollade upp honom och är precis det jag letar efter, han har ju tusen böcker som alla verkar spännande. ska beställa en massa nu. tack!

Barfota:

När oskulder kysser

den verkar grym! ska jag definitivt köpa. tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

den verkar grym! ska jag definitivt köpa. tack!

[smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

http://www.bokia.se/framlingen-4311971

fransk bok? hmm. verkar dock intressant, me like. tackar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

aha ok då fattar jag varför google inte fattade. tackar

Den är iaf väldigt bra om man vill lära sig om hur människan fungerar social och hur man kan utnyttja det till sin egna fördel.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

någon som har bra boktips?

Visibility av Boris Starling. Väldigt spännande spionthriller som utspelar sig under kalla kriget. Harry Hole-serien av Jo Nesbø är superb om du gillar deckare. Sparvmolnet och Höstbron av Takashi Matsuoka om du gillar samuraijer. Populärmusik från Vittula av Mikael Niemi är riktigt bra. Om du inte läst Arn-böckerna av Jan Guillou så måste du göra det. Det finns mycket att hitta. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Den är iaf väldigt bra om man vill lära sig om hur människan fungerar social och hur man kan utnyttja det till sin egna fördel.

det låter intressant men jag tror inte riktigt på sånt. kan dock vara värt att kolla upp

Venfort:

Visibility av Boris Starling. Väldigt spännande spionthriller som utspelar sig under kalla kriget.

den verkar bra! tackar.

Venfort:

Harry Hole-serien av Jo Nesbø är superb om du gillar deckare. Sparvmolnet och Höstbron av Takashi Matsuoka om du gillar samuraijer. Populärmusik från Vittula av Mikael Niemi är riktigt bra. Om du inte läst Arn-böckerna av Jan Guillou så måste du göra det. Det finns mycket att hitta.

haha ja de böckerna tipsade någon här och de verkar alla grymma, ska jag definitivt kolla upp. samuraijer är grymt men det vet jag inte om jag är sugen på att läsa om. populärmusiken är nog inte min smak. haha ja arn böckerna har jag tänkt läsa men inte riktigt orkat, filmerna var så kassa att jag inte orkat läsa böckerna. ska dock göra det!

ja det finsn mycket men jag är kass på att hitta grejer. tack för tips! [smile]


   
SvaraCitera