Forumet - Böcker

Böcker

573 0 43
Feminism och sorglig skönlitteratur (må ingen våga komma och säga att det är samma grej [bigsmile]). Favoritserie är nog Millennium, enda ting som höll mig levande under min praotid. Annars är boken "And I don't want to live this life" av Deborah Spungen verkligen skitbra.

Vad läser duuu?

Spana också in:

patrick bateman:

känn pulsen

Började läsa den när den kom ut, gillade den inte riktigt lika mycket som Vingklippt ängel, men antar att det är för att Vingklippt ängel är min uppväxtbok typ. Låter himla sorgligt men jag gillade verkligen sättet hon skrev på!

patrick bateman:

för bra för att dö

Läste för något/några år sedan, tyckte om den kommer jag ihåg.

patrick bateman:

udda blandning

Ja verkligen! Gillar det dock!
genus:

Började läsa den när den kom ut, gillade den inte riktigt lika mycket som Vingklippt ängel, men antar att det är för att Vingklippt ängel är min uppväxtbok typ. Låter himla sorgligt men jag gillade verkligen sättet hon skrev på!

jo jag har hört att den inte ska vara lika bra som vingklippt ängel men tänkte att den förtjänar sin chans för jag gillade vingklippt ängel riktigt mycket. usch då, låter lite sorligt. bra bok var det dock¨

genus:

Läste för något/några år sedan, tyckte om den kommer jag ihåg.

gottans! hoppas jag gillar den med då [smile]

genus:

Ja verkligen! Gillar det dock!

haha. kul det [smile] många brukar klaga på min smak för att jag gillar böcker som till exempel vingklippt ängel men jag tycker sådant är intressant

sansan93:

Mmm specielt när man ha gjort nåt jobbit under dan och man bara kan sjukna in i de och de finns inge som kan störa en

å ja! det är riktigt skönt. speciellt nu när det börjar bli kallt ute. då gillar jag att mysa hemma med en grym bok och nåt varmt att dricka till. det är mysigt