Aviseringar
Rensa alla

Böcker


Ämnesstartare

Hej, är det någon mer än jag som älskar ätt läsa?


   
Citera

Jag!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbart, vad brukar du läsa?


   
SvaraCitera

Feminism och sorglig skönlitteratur (må ingen våga komma och säga att det är samma grej [bigsmile]). Favoritserie är nog Millennium, enda ting som höll mig levande under min praotid. Annars är boken "And I don't want to live this life" av Deborah Spungen verkligen skitbra.

Vad läser duuu?


   
SvaraCitera

jag älskar att läsa. beställde en 4 eller 5 böcker idag från adlibris


   
SvaraCitera

patrick bateman:

4 eller 5 böcker

Vilka? [bigsmile]


   
SvaraCitera

beatgenerationen, speciellt jack kerouac, drypande sarkastiska politiska raljeringar, haruki murakamis böcker och suggestiv fantastik är väl vad jag tycker mest om att läsa. det mesta annat fungerar det med. speciellt nietzsche.


   
SvaraCitera

genus:

Vilka?

hungerspelen
jag vill inte dö, jag vill bara inte leva
the shining
misery
känn pulsen
för bra för att dö

[bigsmile]

lite udda blandning kanske, jag gillar det mesta


   
SvaraCitera

jag gillar att läsa [smile] att bar sjunka in i en annan värld.


   
SvaraCitera

sansan93:

jag gillar att läsa att bar sjunka in i en annan värld.

det är ljuvligt faktiskt [love]


   
SvaraCitera

Haft ett jättelångt uppehåll på flera år då jag inte läste nånting alls, men nu senaste året läser jag närmare en bok i veckan, älskar att ha ett jobb som tillåter sånt.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

känn pulsen

Började läsa den när den kom ut, gillade den inte riktigt lika mycket som Vingklippt ängel, men antar att det är för att Vingklippt ängel är min uppväxtbok typ. Låter himla sorgligt men jag gillade verkligen sättet hon skrev på!

patrick bateman:

för bra för att dö

Läste för något/några år sedan, tyckte om den kommer jag ihåg.

patrick bateman:

udda blandning

Ja verkligen! Gillar det dock!


   
SvaraCitera

Ja, men jag har aldrig tid/ork att läsa nu för tiden [cute]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

det är ljuvligt faktiskt

[love]
Mmm specielt när man ha gjort nåt jobbit under dan och man bara kan sjukna in i de och de finns inge som kan störa en[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag brukar läsa Spännande böcker (deckare) och komedi men även noveller och romaner, tycker om när en bok verkligen berättar en historia och att man fastnar för det istället för att man sitter och läser en ointressant bok om ingenting man fattar. Var brukar ni tycka är bäst att läsa?


   
SvaraCitera