Aviseringar
Rensa alla

böcker om de andra karaktärerna[crazy][crazy](i twilightserien)[crazy][crazy](känslig bild)


Ämnesstartare

skulle vilja att man skrev böcker om de andra karaktärernas i twilightböckerna, deras bakgrunder. gillar att jacob har en egen del i breaking dawn men jag vill läsa victorias version av alla böckerna fram tills hon dör. vill även läsa jasper och alice möte och rosalies bakgrund och kanske kasnke edwards.

tycker de andra karaktärerna är mkt mer facinerande än edward och bela. jag gillar inte såna som heter bella de är tråkiga.

så nån som vet om det finns några planer på att skriva andra böcker om dem? förutom midnight sun[crazy][crazy][crazy][crazy]

bifogar min bild jag mÅlade i paint[crazy][crazy][crazy]

lääskig.jpg


   
Citera

Alltså, detta är typ den nya Dödsguden eller va fan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Alltså, detta är typ den nya Dödsguden eller va fan?

dU! du du du ,är en falsk människa! först är du SNÄLL sedan jämför du mig med ett TROLL!


   
SvaraCitera

NEMO:

dU! du du du ,är en falsk människa! först är du SNÄLL sedan jämför du mig med ett TROLL!

Jamen det kan bero på att du gör så jävla udda trådar ibland. :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Alltså, detta är typ den nya Dödsguden eller va fan?

Ja det är ett troll, det ser man på hennes avatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ja det är ett troll, det ser man på hennes avatar.

kul att tom mods dömer folk till troll bara för att man läser bellas blogg. är väldigt många som gör det. vacker dag den dagen människor slutar döma varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Alltså, detta är typ den nya Dödsguden eller va fan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

Alltså, detta är typ den nya Dödsguden eller va fan?

varför skulle jag vara det? sorgligt att varken mods eller vanliga användare kan hålla sig till ämnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera