Aviseringar
Rensa alla

BÖGAR!!!


Ämnesstartare

Vad tycker ni om bögar? 😀
Alltså. Tycker ni inte att bögar kan vara hur söta som helst? Speciellt heta "emo"bögar. [love]

Såå. Vad tycker ni?
Och inga homofobiska kommentarer -_-


   
Citera
Ämnesstartare

bögar e zoo djur som borde leva i av loppet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

bögar e zoo djur som borde leva i av loppet

Och hur kommer det sig att du säger något sådant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misery_:

hur kommer det sig att du säger något sådant?

dude ja har sett verklig heten o den e fan inte vackr, de borde veta sin plats !! av skum


   
SvaraCitera

misery_:

Vad tycker ni om bögar? 😀
Alltså. Tycker ni inte att bögar kan vara hur söta som helst? Speciellt heta "emo"bögar. [love]

Ja, absolut! [bigsmile] [love]
Jag tycker emostilen är jättesöt, men jag orkar verkligen inte med mentaliteten. Allt är ju bara så jädra neg. Sen jag slutade umgås med emoer har jag varit gladare och jag har fått mer energi att göra saker. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

dude ja har sett verklig heten o den e fan inte vackr, de borde veta sin plats !! av skum

Sluta med din särskrivning.

Vilken verklighet menar du? Kärleken mellan två killar? Varför skulle inte den vara vacker?
Fan, spela roll vilket kön man är av? Är det kärlek spelar det ingen roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bögar är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

CAPS LOOK ELLER?

Men vafan. xD

Venfort:

Sen jag slutade umgås med emoer har jag varit gladare och jag har fått mer energi att göra saker.

Jaså. Men det är ju inte så att alla "emos" är deprimerade. Vem som helst kan vara deprimerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misery_:

Vilken verklighet menar du?

den utan för dörren[shake]

misery_:

Kärleken mellan två killar? Varför skulle inte den vara vacker?

hahaha vacker ne nu tar du väl i ? de fan o manlit. enda kärleken mellan kilalr som e bra e vänskap fotboll huligan maniac

misery_:

Fan, spela roll vilket kön man är av? Är det kärlek spelar det ingen roll.

klart som fan de spelar roll grabben, de vet ju vem som hällst


   
SvaraCitera

misery_:

Jaså. Men det är ju inte så att alla "emos" är deprimerade. Vem som helst kan vara deprimerad.

Sant, men det känns som att det är nått slags självändamål att vara deprimerad, orklös och negativ om man är emo. Fast det kanske bara är i Göteborg. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

de fan o manlit. enda kärleken mellan kilalr som e bra e vänskap fotboll huligan maniac

Förlåt men jag förstår inte vad du skriver. Ta reda på hur man stavar saker och ting och kom tillbaka senare.

Ricochet:

klart som fan de spelar roll grabben

Grabben? Det var något nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Fast det kanske bara är i Göteborg.

Kan hända. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misery_:

Förlåt men jag förstår inte vad du skriver. Ta reda på hur man stavar saker och ting och kom tillbaka senare

haha fint "mot argument', till åt mig garva[bigsmile]

misery_:

Grabben? Det var något nytt.

jepp trodde du var 1 kille först men kolla senpå f14 o då såg ja att du är tjej men fan byt avatar om du vill fram stå som en också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

jepp trodde du var 1 kille först men kolla senpå f14 o då såg ja att du är tjej men fan byt avatar om du vill fram stå som en också

Jag vill inte framstå som flickig, för det är inte sådan jag är. Så enkelt är det.


   
SvaraCitera

e as roligt i detta tråd


   
SvaraCitera