Aviseringar
Rensa alla

Bögar = Mindre manliga? pf


Generellt sett kan man väl säga att homosexuella män har, det som samhället bestämt, feminina tendenser och egenskaper.

Fast det är bara enligt mina erfarenheter, långt i från alla är kvinnliga.


   
SvaraCitera

Visst, det argumentet köper jag. Enligt dagens sätt att se på manlighet så är det manligare att vara bög.


   
SvaraCitera

JoElite:

Hur blev du moderator egentligen?

Jag skickade in en ansökan.

JoElite:

Självklart vet jag att alla kvinnor inte bakar bullar, jag drar bara in dom extrema fallen så att man ska se hur absurt det är att kalla bögar för mesar, när dom e fett manliga.

Det är precis lika absurdt att använda begreppet "manlig" när det rör sig om annat än exempelvis y-kromosomer. Homosexualitet överrensstämmer inte med de traditionella könsroller som finns, men att dra upp någon föreställd bild av vad homosexuella män sysslar med, jämföra den med en föreställd bild av vad heterosexuella män sysslar med och sedan insistera på att den tidigare är "manligare" är bara kontraproduktivt.

JoElite:

Du kan väl i alla fall undvika att skriva på mina trådar?

Jag kan, men jag tänker förmodligen inte.

JoElite:

Det är det minsta du kan göra för att visa att du är värd att kallas moderator, du ska vara någon man kan söka skydd hos i den hårda stormen, lön yoeer roeell

Nä, jag ska vara någon som ser till att folk inte bryter mot reglerna, att felpostade trådar hamnar rätt och att reklam raderas. I uppdraget moderator ingår inte att vara snäll mot folk som skriver saker som man ogillar.


   
SvaraCitera

JoElite:

Om man delar åsikten jag alltid stöter på så borde man tänka om lite.Bögar är fan fett manliga, /respect!

Hela det där resonemanget är sjukt sexistiskt och fördomsfullt ändå.


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

klipp

[bigsmile]
straight, the new gay [love]


   
SvaraCitera

stereo total:

Genuset man suger.

Sant

Fick höra att jag var manlig, blev: [cry]

Men de kännde mig inte, så det är nog bara skenet som bedrar.


   
SvaraCitera

retstickan:

straight, the new gay [love]

haha precis ^^
tycker att han är så himla rolig


   
SvaraCitera