Aviseringar
Rensa alla

Bögar svara!


haha, nej det är inte jobbigt på något sätt. känns bra att få bekräftat att man ser bra ut.

har inget emot att strula med tjejer om de verkligen vill, men klargör ganska tydligt att jag är homo så att de hoppas inte på någonting mer än så.


   
SvaraCitera

alla har väl sett Will & Grace? [blush][mad]


   
SvaraCitera

har hänt två gånger inom den senaste tiden att två tjejer typ försökt övertala mig till att ha sex med dom. det var inte alltför roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu måste du posta en bild på en snygg gay[no-no]


   
SvaraCitera

Homo0:

Kvinnor som bara atraheras av snygga bögar? Det kallas nog psyksjuk.

Med vad för motivering?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toilet:

har hänt två gånger inom den senaste tiden att två tjejer typ försökt övertala mig till att ha sex med dom. det var inte alltför roligt.

visste de att du var bög eller är du bara ruskigt snygg? ^^


   
SvaraCitera
Homo0

ClosingTime:

Med vad för motivering?

För att slippa ställas inför den realitet att faktiskt någon skulle visa intresse tillbaka. Är man väldigt rädd för att inleda förhållande så är det absolut bästa skyddet att bli kär och kåt i de som minst vill ha en.

Jag känner till mer än ett sådant här fall. Människor som tyvärr har sådan liten tro på sig själv och hatar sig själv. Som inte vet hur man gör, eller inte tror sig veta. Rädda för att göra fel om de träffar någon.

Och så vidare.

Vad jag tror inläggsförfattaren menar är dock faghags. Kvinnor som trivs bäst i bögars sällskap. Viss skillnad mellan "atraheras BARA av snygga bögar" och "trivs i bögars sällskap".


   
SvaraCitera

Homo0:

Och så vidare.

Och detta skulle vara enda möjliga anledning till att hon blir attraherad av snygga bögar? [confused]


   
SvaraCitera
Homo0

ClosingTime:

Och detta skulle vara enda möjliga anledning till att hon blir attraherad av snygga bögar?

Nä, en mycket möjlig. Notera också att det står " BARA av snygga bögar". Det betyder inget annat än snygga bögar.

Har du någon egen teori?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Tycker ni det är jobbigt när tjejer stöter på er?

Va spelar det för roll om dom tycker det är jobbig eller inte? du kommer ju ändå inte ha nån chans på dom, får söka dig till bi personer


   
SvaraCitera

Homo0:

Har du någon egen teori?

Ingen aning, men är rätt allergisk mot att snurra iväg på att den troligaste teorin skulle vara att hon är rädd för förhållanden, typ.


   
SvaraCitera

svartarosen:

Vad krävs för att du skulle strula med en tjej?

En massa alkohol eller en muta på minst 100 kr! Jag är en billig hora :3


   
SvaraCitera

svartarosen:

Frågan e bara va bögarna tycker om det.

Jag tycker att det är jobbigt, jag känner mig lite elak när man måste dissa någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Tycker ni det är jobbigt när tjejer stöter på er?

nej, blir tänd

svartarosen:

Även om dom är snygga?

jag tycker om att ha sex med tjejer 😉

svartarosen:

Vad krävs för att du skulle strula med en tjej?

att hon är riktigt snygg. annars känner jag inget.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

visste de att du var bög eller är du bara ruskigt snygg? ^^

dom visste 😡


   
SvaraCitera