Aviseringar
Rensa alla

Bögar - vad är skillnad mellan prostataorgasm och vanlig orgasm?


jag var inte seriös heh.

Man kan ju faktiskt få prostataorgasm av att bajsa om man e lite hård i magen o så Rodnar


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Tror att fingerstimulering inte räknades in under "analsex" möjligtvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb: Haha well jag känner ingen straight som sagt att de gillar det.

Exakt, det var därför jag ENBART ställde frågan till bögar. Men BS-killar som också gillar att få en kuk i röven kan naturligtvis också svara som just har erfarenhet av prostataorgasm.

qazedctgb: Men ja det händer alltså utan stimmulering av kuken känslan är lite olika alltså vanlig orgasm är liksom lite skönare i själva orgasmen för att ollonet blir stimmulerat men prostataorgasm är skönare i själva uppbygget till orgasmen men om man sedan runkar kuken när man kommer får man det bästa av två världar

Jag antar att du ENBART syftar på den killen som blir knullad dvs får en kuk i röven? Dvs att samtidigt som den andra killens kuk masserar eller berör prostatan i röven så runkar han själv och får på det sättet en skönare utlösning!??

Följdfråga - skulle han kunna få utlösning (prostataorgasm) bara genom att den andra killens kuk masserar/berör prostatan eller måste han själv runka för att kunna få utlösning?


   
SvaraCitera

är också intresserad av detta, tänk om man missat nåt liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Man behöver ju inte ha analsex för att få prostataorgasm som kille.

För mig är begreppet "sex" att man har en relation till en annan fysisk (företrädelsevis) människa. Om man som ensam kille eller tjej tar hjälp av en massagestav, dildo eller vad det än må vara så innebär det inte enl mig att man har sex. Varken att man har "sex med sig själv" eller att man har "sex med sin dildo".

Sex har man med en partner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR: Väääldigt få vill erkänna det eller har ens vågat prova det!

Menar du straighta killar som testat att få en kuk i röven eller menar du straighta killar som fått ett finger eller massagestav/dildo i röven av sin tjej?

Nej, det är nog väldigt väldigt väldigt sällsynt att straighta killar har fått en kuk i röven. Däremot tror jag inte att det är så där väldigt sällsynt att straighta killar har fått ett finger eller en massagestav/dildo uppkörd i röven av sin tjej.


   
SvaraCitera

Daddy Cool: en kuk i röven

Aha, så det finns inget annat man kan använda sig av, ok. 


   
SvaraCitera

S3ON:

prostatan mår bra och så? 

Jo då senast jag kolla men i mitt förhållande undersöker jag mest en annans 


   
SvaraCitera

Daddy Cool:

Jag antar att du ENBART syftar på den killen som blir knullad dvs får en kuk i röven? Dvs att samtidigt som den andra killens kuk masserar eller berör prostatan i röven så runkar han själv och får på det sättet en skönare utlösning!??

Ja precis


   
SvaraCitera

Daddy Cool:
Följdfråga - skulle han kunna få utlösning (prostataorgasm) bara genom att den andra killens kuk masserar/berör prostatan eller måste han själv runka för att kunna få utlösning?

Det går att få det utan att ta på kuken om man får stimmulering i röven ja


   
SvaraCitera

qazedctgb:

Jo då senast jag kolla men i mitt förhållande undersöker jag mest en annans 

fint fint


   
SvaraCitera

qazedctgb:

Ja precis

Vadå, så du håller med henom om att man måste få en äkta kuk i röven för att det skall räknas som analsex? En tunga eller ett par fingrar duger ej? Ej heller penisattrapp förmodar jag?


   
SvaraCitera

S3ON:

Vadå, så du håller med henom om att man måste få en äkta kuk i röven för att det skall räknas som analsex? En tunga eller ett par fingrar duger ej? Ej heller penisattrapp förmodar jag?

Haha oj det var inte så jag läste det man kan ha hjälp av allt möjligt. Behöver absolut inte vara en kuk.  sök på videos på aneros för att se prostataorgasm... 


   
SvaraCitera

S3ON:

fint fint

Hur är prostatan själv? 


   
SvaraCitera

qazedctgb:

Hur är prostatan själv? 

Jovars, den strular inte. 🙂 


   
SvaraCitera