Aviseringar
Rensa alla

Bögkompis elller bara kompis?


Ämnesstartare

Jag har ett problem. Min bästa kill-kompis och jag är varandra väldigt nära. Och t.o.m. så nära att jag har börjat fallit för honom. Jag är alltså bög. Jag vill JÄTTE GÄRNA ha sex med honom. Han har själv berättat att förut när han gick på sin förra skola så hade han och en annan av hans kill-kompisar sex ofta och att det var väldigt skönt. Jag vill så himla gärna få reda på om han också vill ha sex, med mig. Han är lite bögig av sig, för han brukar krama mig (då kramar jag tillbaka och kramarna varar i ca 7 sekunder och är väldigt intima) väldigt ofta, och det är mysigt. Och en gång sa han att vi skulle på badhuset (det är aldrig någon på det badhuset) tillsammans och jag tänkte att han kanske vill vara lite "sensuell" mot mig då, men då skulle en annan kille från klassen också dit så det gick inte och han blev besviken. Men och andra sidan så är min kompis ganska intresserad av tjejer samtidigt och gillar tuttar, fittor m.m. Och han brukar prata om vilka tjejer han ska haffa på och så.
Jag känner mycket för honom och han visar mycket tillbaka men jag vet inte om det räcker för att jag ska kunna vara säker på att han är gay.
Vad tror ni? Är det värt att fråga?

Ps. En annan gång när vi badade så brottades vi i vattnet och typ kelade med varandra, och kramades så våra penisar möttes.


   
Citera

NissePisse:

Men och andra sidan så är min kompis ganska intresserad av tjejer samtidigt och gillar tuttar, fittor m.m. Och han brukar prata om vilka tjejer han ska haffa på och så.Jag känner mycket för honom och han visar mycket tillbaka men jag vet inte om det räcker för att jag ska kunna vara säker på att han är gay.Vad tror ni?

Har du övervägt att det finns en möjlighet att han är bisexuell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det finns ju det också ja. Men jag vill veta hur jag kan fråga på ett smidigt sätt.


   
SvaraCitera

Smidigt? Hmm, jag känner bara till komplicerade metoder om du inte vågar fråga honom. Exempelvis kan du studera hans ansikte då det enligt forskaren Paul Ekman går att se en person i ansiktet om han eller hon är homosexuell.

Det amerikanska media företaget FOX gjorde en tv serie som byggde på Paul Ekmans forskning, serien heter Lie to me. Här är en episod från den tv serien, i just den episoden nämns det (vid ungefär 21:18) att homosexuella har ett speciellt ansikte.

Likaså är denna artikeln intressant:
http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=something-queer-about-that-face


   
SvaraCitera

hahaha jadu finns mycket på såndär man man kan aldrig veta bara på att se på någon vilken sexuellägning nån har dels för att man tillhör olika från och till osv osv. finns typ en still som vissa killar har, sminkar sig fixar håret, och är allmänt bögiga kommer ej ihåg ordet men man är extremt fixerad av mode och en själv men ändå är man inte bög för det ^^ såg det på frestad ^^ ett tvprogram på 6 an;)

bästa sättet är nog att fråga rakt ut med lite humor kanske gör det lättare, sen om ni råkar få upp ämmnet nån gång kanske är det bästa tillfället;) ja typ när ni är ensama då kanske ingen hit att sitta vid andra människor då 🙂 har hade samma problem ^^ lycka till gör det du känner är bäst men var försiktig med ^^


   
SvaraCitera
time
 time

NissePisse:

an har själv berättat att förut när han gick på sin förra skola så hade han och en annan av hans kill-kompisar sex ofta och att det var väldigt skönt.

...alltså, jag tror nog du lugnt kan fråga om han vill haffa om han faktiskt tidigare har varit med killar också.


   
SvaraCitera

NissePisse:

Han är lite bögig av sig, för han brukar krama mig

hahahahah åguuuuu.


   
SvaraCitera

Du kan säkert fråga


   
SvaraCitera

clayotrivin:

hahaha jadu finns mycket på såndär man man kan aldrig veta bara på att se på någon vilken sexuellägning nån har dels för att man tillhör olika från och till osv osv. finns typ en still som vissa killar har, sminkar sig fixar håret, och är allmänt bögiga kommer ej ihåg ordet men man är extremt fixerad av mode och en själv men ändå är man inte bög för det ^^ såg det på frestad ^^ ett tvprogram på 6 an;)bästa sättet är nog att fråga rakt ut med lite humor kanske gör det lättare, sen om ni råkar få upp ämmnet nån gång kanske är det bästa tillfället;) ja typ när ni är ensama då kanske ingen hit att sitta vid andra människor då 🙂 har hade samma problem ^^ lycka till gör det du känner är bäst men var försiktig med ^^

När jag talar om att man kan se om en person är homosexuell i ansiktet så talar jag inte om män som sminkar sig, jag talar om muskelrörelser.


   
SvaraCitera

jag läste lite om det faktiskt och börja garva lite smått för mig själv... man kan inte se på någon om ens sexuelläggning det går inte... om du fortffarande tror det så menar du altså att du kan se på alla och säga om han/hon är homosexuell? det finns en hel olika bögar med soo haha nej och "bög" är en norm tror jag alltså vad måste man vara göra vad definierar/ identifierar en bög?

om vi säger så här alla har olika åsikter om det här så det finns inget dirket så här måste man vara för att vara bög soo case closet[cool]


   
SvaraCitera

Gulligt att du räknar hur länge era kramar varar [love]


   
SvaraCitera

clayotrivin:

jag läste lite om det faktiskt och börja garva lite smått för mig själv... man kan inte se på någon om ens sexuelläggning det går inte... om du fortffarande tror det så menar du altså att du kan se på alla och säga om han/hon är homosexuell? det finns en hel olika bögar med soo haha nej och "bög" är en norm tror jag alltså vad måste man vara göra vad definierar/ identifierar en bög? om vi säger så här alla har olika åsikter om det här så det finns inget dirket så här måste man vara för att vara bög soo case closet

Jag tror inte att du förstår riktigt, forskning och vetenskap handlar inte om att tycka utan om att veta.

Man kan exempevis inte rösta om jorden ska vara rund eller platt, och skulle en majoritet tycka att jorden borde vara platt så skulle det inte göra jorden platt.

Vad jag visade dig är bara toppen på ett isberg, vill du inte ta till dig kunskap genom vetenskap så ska jag inte klaga på dig, men i mina öron är det som att vägra att erkänna att det är tyngdkraften som drar dig mot jorden, dvs helt oförståeligt.

clayotrivin, jag undrar om du intresserar dig för biologi, kemi och fysik?
___
"The seeker after truth does not credit any old consensus: he checks."
-Abu Ali Ibn al-Haytham


   
SvaraCitera

Finns egentligen flera olika alternativ men jag har två alternativ som funkar bäst för mig iallafall.

1. Att ni snackar face to face och berättar vad du känner och allting så. Förklara små detaljer. Men var ganska försiktig och tar inte allt för hastigt. När ni avslutar samtalet krama om honom och ge en klapp på ryggen eller axlen och säg ''ta hand om dig nu'' och så.

2. Att du frågar honom om ni ska göra någonting tillsammans som simhallen då, bio, stan, tivoli eller vara någon dag och fortsätt så och sen när ni ska avsluta dagen eller så tillsammans så gör du som jag skrev ovanför att du ger en klapp på ryggen eller axlen och säg ta hand om dig och se vad de leder till.

Lycka till nu! De är bara att höra av sig om de är något!


   
SvaraCitera

Om han är din bästa kompis kommer han ge dig ett ärligt svar om du frågar


   
SvaraCitera

det finns hopp för dagens ungdom


   
SvaraCitera