Aviseringar
Rensa alla

Bögkrångel


Ämnesstartare

freeway89:

Film

Haha, bästa argumenten på länge [y] Dessutom är det ju sant, det är lättare att få ligga med killar [crazy]


   
SvaraCitera

Denniz92:

Dessutom är det ju sant, det är lättare att få ligga med killar

Haha det är inget jag vet om. Jag har alltid undrat hur gaykillar gör ändå.

Jag menar jag räknas ju med automatiskt att alla tjejer är straight. Det enda jag har emot mig är om det har pojkvän.'

Så jag undrar ändå hur killar söker andra killar.
Ni har ju ändå sämre odds och de killarna går ju knappast runt med en tröja ''hej jag är gay'' liksom.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Ni har ju ändå sämre odds och de killarna går ju knappast runt med en tröja ''hej jag är gay'' liksom.

det finns en iphone-app, eller det kanske var för transsexuella. minns inte. alla som har den ser andra i närheten som har den, hur som helst. bra på krogen.


   
SvaraCitera

Frippe94:

Nej min bror vet inget och han lär få sig en chock ja.. Men är det ingen som har typ öppna bögar i sin skola? Hur reagerar folk på det? Bryr sig folk alls eller?

Han kommer förmodligen att bli förvånad, men han må acceptera dig; förstår inte hur man kan skuldsätta någon för dess sexuella läggning.

På min skola fanns det tre öppna bögar, på gymnasiet, och de var accepterade. Självklart fanns det några få som trakasserade dem, men de allra flesta får ju höra saker om sitt utseende, sätt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Haha det är inget jag vet om. Jag har alltid undrat hur gaykillar gör ändå.

Beror lite på omständigheterna såklart men är du öppen med din läggning så söker folk upp dig. Sen raggas det ju duktigt på nätet (facebook, qx, UM, :p)

En fördel är ju att killar kan slampa runt hur mycket som helst utan att bli kallade horor. Om jag skulle knulla alla brudar i min klass skulle folk ba - shit vilken hingst! Men om en tjej låg med alla killar i sin klass skulle alla ba - shit vilken madrass, va slapp hon måste va, skabb!

Sen slipper man ju massa jobbiga uppvaktningsmoment, det blir mer, "tja skall vi dra hem till mig och lira data sen kan vi knulla lite efter".


   
SvaraCitera

internet:

alla som har den ser andra i närheten som har den, hur som helst. bra på krogen.

haha så det är hemligheten? [crazy]

Denniz92:

En fördel är ju att killar kan slampa runt hur mycket som helst utan att bli kallade horor.

Haha aaa jag känner en gaykille som brukar kalla sig själv för hora.
''Fan jag är en sån hora va haha'' (brukar vara efter ett par öl).

Denniz92:

Men om en tjej låg med alla killar i sin klass skulle alla ba - shit vilken madrass, va slapp hon måste va, skabb!

Jo men det är för våra ''biologiska uppgifter''. En tjej är ju tänkt ska få barn och då är tanken att mannen och hans gener ska vara nogranna i valet av man. Killar har inte samma krav eftersom barn inte ''kostar'' oss 9 månader graviditet plus alla år av uppfostran.

Sedan är det väl att tjejer generellt sätt kan motiveras av andra saker för att ha sex än män. Typ pengar tex och kanske det som bidragit till hela stämpeln.

Dessutom så har jag erfarenheten att det generellt sätt är tjejer som kallar varandra horor än att killarna gör det.

Denniz92:

"tja skall vi dra hem till mig och lira data sen kan vi knulla lite efter".

Ja men det som jag tycker är intressant.
Bara för att ni skulle vara bögar så har ni inga krav som andra folk då eller? Bara att en kille kommer är tillräckligt för de är ju så få ändå? [bigsmile]


   
SvaraCitera

internet:

det finns en iphone-app, eller det kanske var för transsexuella. minns inte. alla som har den ser andra i närheten som har den, hur som helst. bra på krogen.

bra om man vill bli ritualmördad


   
SvaraCitera

Hänskapt:

bra om man vill bli ritualmördad

tror du hotbilden är så stor på riktigt?


   
SvaraCitera

internet:

tror du hotbilden är så stor på riktigt?

[crazy]


   
SvaraCitera

Frippe94:

Bryr du dig om 2 killar dejtar på gymnasiet,

Inte det minsta.

Frippe94:

och skall jag vänta med att komma ut eller är jag bara larvig som oroar mig?

Kom ut. Du kommer tjäna så jävla mycket på det i längden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Bara för att ni skulle vara bögar så har ni inga krav som andra folk då eller? Bara att en kille kommer är tillräckligt för de är ju så få ändå?

Nejfan, det tydligaste tecknet på att en kille är bög är att alla hans killkompisar är snygga [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe94:

Jag är typ som en hund, jag älskar alla och alla älskar mig (woof),

[bigsmile]
due född i hundens tecken!


   
SvaraCitera

Denniz92:

Nejfan, det tydligaste tecknet på att en kille är bög är att alla hans killkompisar är snygga

Haha.
Min syster har en annan taktik. Om en kille kommer fram till henne på krogen och börjar ragga så däger hon alltid ''Men du är ju bög'' [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berättade för min familj idag, mina föräldrar såg mest förvånade ut men verkade inte varken chockade eller speciellt besvärade av det. Typ inget drama alls.

Min bror var nog både ganska chockad och besvärad, men ha sa inga dumma saker iaf, och senare på kvällen kom han in på mitt rum och ville snacka om det.. men jag sa inget om att jag ligger med Alex så det vet han inte om än, tänkte att en chock åt gången får räcka..

Plus att nu när han vet att jag är bög kanske han kan räkna ut själv varför jag och Alex plötsligt blivit kompisar..


   
SvaraCitera
smilis

Frippe94:

men jag sa inget om att jag ligger med Alex

Du behöver ju inte säga rakt ut att ni ligger med varandra... :p


   
SvaraCitera