Aviseringar
Rensa alla

BÖGMAT döda?


Ämnesstartare

fyfan för snuskservering av mat. var på kinakrog idag, fick gamla friterade räkor och frieringssmeten var som en enda seg sörja. stack sen till max för att skölja ner illamåendet och fick arabhårstrån på mina lökringar.

hej och hå, nu vill jag höra fler snuskhistorier.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Har fått en häftklammer i maten en gång på en restaurang, inte så trevligt om man skulle råka svälja den och riva upp hela matsmältningssystemet. Sedan har jag fått en fluga i maten också.

I färdigköpt tomatsås har jag fått en larv.


   
SvaraCitera

killrambo:

kinakrog

killrambo:

arabhårstrån

Gåer ej ihop [no-no]


   
SvaraCitera
smisk

Öh. Min syster drack gammal mjölk idag. Alltså, typ över en vecka gammal. Det var kul typ................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Gåer ej ihop

på max var det arabhår, duh! kinakrogen serverade bara gammal mat.

smisk:

Min syster drack gammal mjölk idag

lät som att det var frivilligt. då var det inte lika party


   
SvaraCitera

killrambo:

på max var det arabhår, duh! kinakrogen serverade bara gammal mat.

Ojdå, pinsamt läge.[crazy]

OnT: En gång åt jag en godis jag hittade på glovet på träslöjden, sköljde av den först men endå.


   
SvaraCitera

Jävla tönt. Slår vad om att håret inte ens kom ifrån en arab, du är bara en sådan som snackar så jävla mycket skit.


   
SvaraCitera

Nej, förresten, ändrar mig: jag slår vad om att håret inte ens fanns där.


   
SvaraCitera

Jag hittade insekter och någon enslig larv i en påse med chokladdoppade nötter. Jag fingrade lite på den innan jag öppnade och kände hur det rörde sig lite för mycket, sen flög dendär jäveln ut. Larven stannade kvar däri iaf.
Jätteäckligt var det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

OnT: En gång åt jag en godis jag hittade på glovet på träslöjden, sköljde av den först men endå.

jag med, tihi fast jag sköljde inte av :]

Lounge Act:

Jävla tönt. Slår vad om att håret inte ens kom ifrån en arab, du är bara en sådan som snackar så jävla mycket skit.

åh en sån fin pk-polis vi har här 🙂
nej det såg faktiskt mer ut som ett pubishår. eller någon människa med kort krulligt hår. vill du ha en bild eller räcker en ännu utförligare beskrivning?


   
SvaraCitera

killrambo:

jag med, tihi fast jag sköljde inte av :]

Nää, det är bara jag som är cool nog att hitta godisar på glovet [no-no]

OnT: Hittade en godis på en buss en gång, den åt jag också. Fast den hade papper.


   
SvaraCitera

killrambo:

nej det såg faktiskt mer ut som ett pubishår. eller någon människa med kort krulligt hår. vill du ha en bild eller räcker en ännu utförligare beskrivning?

Hur får du det till arabhår?


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Hittade en godis på en buss en gång, den åt jag också. Fast den hade papper.

Jag hittade en klubba med plast på på vägen, åt upp den [blush]


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Hur får du det till arabhår?

Det var säkert ditt könshår, därför du tar så illa upp


   
SvaraCitera