Aviseringar
Rensa alla

Bögsignaler


Ämnesstartare

Hej.

Jag undrar om det finns några hemliga koder ni bögar använder bland främmande folk för att se om den andra personen också är intresserad?

Jag har på senare tid, på gymmet och ibland när jag går ute på nån gata fått intensiv ögonkontakt och ett långdraget leende av killar. Det gör mig förvirrad. Är det bögar tror ni?

Hur gör ni i vardagssituationer när ni ser en kille ni är intresserade av men ni inte vet om han är bög/bi?


   
Citera

sonson:

Hur gör ni i vardagssituationer när ni ser en kille ni är intresserade av men ni inte vet om han är bög/bi?

Ber honom plocka upp tvålen i gymduschen [wink]


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså för guds skull, homosexuella är ju människor, inte en speciell art - de raggar väl precis som vem som helst? Jämför med vad du har upplevt från det motsatta könet eller något. Förföringsmetoder skiljer sig från individ till individ, inte läggning till läggning.

Okidoki? Bra, då har vi fått det klarlagt.


   
SvaraCitera

Det är det ingen som riktigt vet. Jag har hört att de har ett extra sinne som de kan "koppla på", lite som en infraröd syn, och då ser de alla andra bögar som rosa medan vanliga människor är gröna.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

x_marty:

Så... himla.... gött.

Höll på att dö av skratt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså för guds skull, homosexuella är ju människor, inte en speciell art - de raggar väl precis som vem som helst?

Gud och homosexuella i en och samma mening, o no u didn't!

Raggar precis som vem som helst?! Har du ens varit på en bögklubb? Jag skulle inte röra toalettväggarna där utan en gimmidräkt. Skulle inte röra någon vägg utan en gummidräkt. It's crazy. Även om det varit icke syndigt att vara bög hade deras lekar på bögklubbarna varit syndiga...


   
SvaraCitera

vet inte men jag verkar ha dum undermedvetet eller nåt[sad]


   
SvaraCitera

sonson:

Jag undrar om det finns några hemliga koder ni bögar använder bland främmande folk för att se om den andra personen också är intresserad?

Vi brukar alltid kamma luggen åt höger istället för vänster, det är ett enkelt sätt för oss att kunna urskilja varrandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Vi brukar alltid kamma luggen åt höger istället för vänster, det är ett enkelt sätt för oss att kunna urskilja varrandra.

EEey, jag har alltid kammat åt höger.. Därför de jävlarna håller på.


   
SvaraCitera

hål i höger örsnibb


   
SvaraCitera
time
 time

sonson:

Även om det varit icke syndigt att vara bög hade deras lekar på bögklubbarna varit syndiga...

Är väl precis lika syndigt att vara heterosexuell och kleta heterosexuellt klet på heteroklubbväggar.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hål i höger örsnibb

tror jag.

Det här är varför jag inte tar hål i örat. Tänk om man tar fel [shake]


   
SvaraCitera

Fisher621:

Det här är varför jag inte tar hål i örat. Tänk om man tar fel [shake]

ta i vänster då


   
SvaraCitera