Aviseringar
Rensa alla

Boende/Pengar?


Ämnesstartare

Hej!
Öh, detta kommer väl låta som alla andra snyft-fucking-synd-om-mig-fuck-it-all-blablabla. MEN! Jag behöver komma hemifrån i några månader. Men saken är att jag kan inte räkna med hjälp från familjen och jag är helt minus-på-banken-pank!
Och ja, jag vill dra till Uppsala faktiskt. Så frågan är, hur tusan gör man? Jag har en vän där men av privata orsaker kan jag inte bo hos den människan. <:

Sammanfattning;
Jag har ingenstans att sova om jag inte får tag på minst 5000 spänn. Förslag om hur jag ska göra? Har ungefär en natt att få tag på pengarna (and don't fucking tell me to be a whore.) Och om jag inte lyckas med det; Hur gör jag för att hitta någonstans att sova?

Tacksam för snabba svar som inte är "buhu, emo-cut-cut" (y


   
Citera
Ämnesstartare

vill inte vara den som är den så istället säger jag helt enkelt, lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vill inte vara den som är den så istället säger jag helt enkelt, lycka till.

Det kändes nödvändigt. =)


   
SvaraCitera
Exner

Vampyre:

Hej!

Varför börja i änden 'hur får jag tag i 5000?' i stället för 'var kan jag bo i några månader'?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Varför börja i änden 'hur får jag tag i 5000?' i stället för 'var kan jag bo i några månader'?

Spelar det stor roll? Jag hade med båda, strunt samma i vilken ordning. Om du inte tänker hjälpa så shas. (y


   
SvaraCitera

Sälj något.


   
SvaraCitera
Exner

Vampyre:

Spelar det stor roll?

ja

Vampyre:

Jag hade med båda, strunt samma i vilken ordning.

nej

Vampyre:

Om du inte tänker hjälpa så shas. (y

Du är inte särskilt medhjälplig, när vi trots allt ska hjälpa dig att trolla fram pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vampyre:

(and don't fucking tell me to be a whore.)

Du är dryg och även pinsamt ocool när du har hela meningar av Engelsk text där du svär krystat. Hej då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Sälj något.

Flickan med värdelösa saker, jaoo. (y)

Exner:

Du är inte särskilt medhjälplig, när vi trots allt ska hjälpa dig att trolla fram pengar.

Det spelar ingen roll för mig. Struntar fullständigt i vad du finner viktigt eller inte. Och bara för jag ber om råd behöver jag väl fan inte vara trevlig? Ber inte om pengar eller boende, ber om råd, dumb-ass.

Dan_the_ironman:

Du är dryg och även pinsamt ocool när du har hela meningar av Engelsk text där du svär krystat. Hej då.

Upprepar; Bara för jag ber om råd behöver jag fan inte vara trevlig. Svengelska personer har rätt att vara svengelska personer so just fuck off, you asshole.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vampyre:

Svengelska personer har rätt att vara svengelska personer so just fuck off, you asshole.

Det har de, men de behöver inte vara så pinsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det har de, men de behöver inte vara så pinsamma.

Hur är man pinsam när man gillar svengelska?


   
SvaraCitera
Exner

Vampyre:

Hur är man pinsam när man gillar svengelska?

Vampyre:

Hej!


   
SvaraCitera

Vampyre:

Det spelar ingen roll för mig. Struntar fullständigt i vad du finner viktigt eller inte. Och bara för jag ber om råd behöver jag väl fan inte vara trevlig? Ber inte om pengar eller boende, ber om råd, dumb-ass.

om jag var du skulle jag inte dryga mot den enda i tråden, bosatt i uppsala som potentiellt skulle kunna tänka sig att inhysa en varelse av honkön en period.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vampyre:

Hur är man pinsam när man gillar svengelska?

För att man låter som en misslyckad rappare, sedan är det ju bra att kunna stava också.

Vampyre:

dumb-ass

[rolleyes]


   
SvaraCitera