Aviseringar
Rensa alla

Böner..


Jag fattar verkligen inte varför folk startar trådar där de klankar ner på religiösa personer, hävdar att de har fel och kräver att de ska försvara sin ståndpunkt. Varför skulle någon vara intresserad av att förklara något för en person som redan har bestämt sig för att de är idioter? Vill du faktiskt förstå hur religiösa personer tänker och resonerar så borde du inte göra antaganden om det och sedan be dem försvara vad du tror att de tycker. Vill du bara försöka övertyga religiösa personer om att de har fel så kan du väl... tja, låta bli?


   
SvaraCitera
Misael

mediakatt:

Jag fattar verkligen inte varför folk startar trådar där de klankar ner på religiösa personer, hävdar att de har fel och kräver att de ska försvara sin ståndpunkt. Varför skulle någon vara intresserad av att förklara något för en person som redan har bestämt sig för att de är idioter?

+1

mediakatt:

Vill du bara försöka övertyga religiösa personer om att de har fel så kan du väl... tja, låta bli?

+1


   
SvaraCitera

Jag tror inte på gud. Jag tror inte på böner. Jag tror inte på moppefjun.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Varför skulle någon vara intresserad av att förklara något för en person som redan har bestämt sig för att de är idioter?

Jag har inte bestämt mig, jag ser inte att de funkar bättre att be till Yahweh än det gör att be till en sko, så jag ser mer bevis för att det inte funkar att be, men om någon motbevisar mig så erkänner jag att det fungerar att be, så enkelt ere.


   
SvaraCitera

JoElite:

- Voltaire

Batman kan inte slå spindelmannen
-Netherlick[cool]


   
SvaraCitera