Aviseringar
Rensa alla

Bör icke-nationalistiska partier förbjudas?


Hell_man:

snapphanar

!!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två ja-röster [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

!!!! [mad]

Btw, när vi ändå pratar om Snapphanar. Råkade du av en händelse se serien som gick på svt typ förrförra året om som hette Snapphanar?
Svt's storsatsning!

Kanske det sämsta jag sett!
När Sverige väl försöker göra en film om stormaktstiden så kommer dom med nåt sånt skit! Sorgligt!
När kommer Sverige med en film om slaget vid Narva egentligen?!
vi har en upp på ryssarna oxå, dom gjorde ju en rulle om slaget vid poltava, - dom JÄVLARNA


   
SvaraCitera

Hell_man:

Btw, när vi ändå pratar om Snapphanar. Råkade du av en händelse se serien som gick på svt typ förrförra året om som hette Snapphanar?
Svt's storsatsning!

Såg inte det, men har hört från andra hur dåligt det var. 😛 Typ inte ens värt att se rent historiskt för allt var typ fel och sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Såg inte det, men har hört från andra hur dåligt det var. 😛 Typ inte ens värt att se rent historiskt för allt var typ fel och sämst.

Precis. Inte för att jag är nationalist på ngt sätt, men jag vill fan se en svensk film där svenskarna köttar sönder. Tänkt dig en svensk film som typ liknar Patrioten lr ngt liknande. Vad häftigt det skulle vara[love]


   
SvaraCitera

Hell_man:

Precis. Inte för att jag är nationalist på ngt sätt, men jag vill fan se en svensk film där svenskarna köttar sönder. Tänkt dig en svensk film som typ liknar Patrioten lr ngt liknande. Vad häftigt det skulle vara[love]

Haha, inte sett den. 😛

Men som den svenskfientliga vänsterextrema terrorist jag är så vill jag bara se filmer med döda svenskar!


   
SvaraCitera

Funebo:

Två ja-röster [party]

Vad hade du förväntat dig? [tard]

UM är fullt av vänsternissar + Sheriffen samt några få liberaler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Men som den svenskfientliga vänsterextrema terrorist jag är så vill jag bara se filmer med döda svenskar!

HAHA men då kanske du gillar snapphanar. Svenskarna får i vissa scener på nöten av Snapphanarna. Huvudpersonen som är en av snapphanara, tillika svensk är dessutom sjukt kass och får stryk i så gott som varje scen. sen kan du kolla på alla svenska polisfilmer. Snutarna är som botarna i dataspel - Helt lobotomerade!


   
SvaraCitera

Realisten:

UM är fullt av vänsternissar + Sheriffen samt några få liberaler.

Eh, what? UM är ju fullt av nassar och liberaler snarare. Vi vänstermänniskor är ju inte alls så många.


   
SvaraCitera

Hell_man:

HAHA men då kanske du gillar snapphanar. Svenskarna får i vissa scener på nöten av Snapphanarna. Huvudpersonen som är en av snapphanara, tillika svensk är dessutom sjukt kass och får stryk i så gott som varje scen.

Fan vad sämst, snapphanar ska vara coola och döda alla! :@

Hell_man:

sen kan du kolla på alla svenska polisfilmer. Snutarna är som botarna i dataspel - Helt lobotomerade!

Hatar svensk film typ, finns fan inget bra. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Fan vad sämst, snapphanar ska vara coola och döda alla! :@

Huvudpersonen är stereotypen för en svensk filmhjälte. Får stryk fett mkt i filmen och är kass, men lyckas få ordning på skiten i slutet och lyckas rädda ngn

God Konsument:

Hatar svensk film typ, finns fan inget bra. :S

mja, finns några godbitar trots allt


   
SvaraCitera

Hell_man:

Huvudpersonen är stereotypen för en svensk filmhjälte. Får stryk fett mkt i filmen och är kass, men lyckas få ordning på skiten i slutet och lyckas rädda ngn

Haha, usch. 🙁

Hell_man:

mja, finns några godbitar trots allt

Patrik 1,5 är den enda jag inte gråtit blod för att den var dålig, och den är ändå ganska halvdan. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Patrik 1,5

Den är faktiskt riktigt bra, såg den på bio.
Ondskan, svart lucia och lite andra rullar är väl helt okej, inte toppklass, men duget. Beck och Wallander är funkis oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att svarsalternativen gör att "Nej"-svaret alltid kommer att se hundra gånger större ut än de andra.


   
SvaraCitera

Hell_man:

Den är faktiskt riktigt bra, såg den på bio.
Ondskan, svart lucia och lite andra rullar är väl helt okej, inte toppklass, men duget. Beck och Wallander är funkis oxå

Ondskan håller jag med om, men Beck och Wallander borde förbjudas att visas för allmänheten! Hatar Beck, särskilt han den jobbige Mikael Persbrandt som bara kan spela EN JÄVLA ROLL oavsett vilken film han är i. :S


   
SvaraCitera