Aviseringar
Rensa alla

Bör jag köpa ipren?


Blivande_japan:

blivande_japans knapp/retardknappen (Du röstade på detta alternativ)

[tard][tard]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Blivande_japan:

nej ipren är för pussys (Du röstade på detta alternativ)

Hjälper de ens mot halsont? Inte bättre med halstabletter då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Hjälper de ens mot halsont? Inte bättre med halstabletter då?

hjälper mkt bättre än alla halstabletter jag provat, har då ändock provat sådana från apoteket med smärtstillande.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Blivande_japan:

hjälper mkt bättre än alla halstabletter jag provat, har då ändock provat sådana från apoteket med smärtstillande.

Aha, visste ej, ska testa detta när jag får ont i halsen nästa gång då!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ja! (Du röstade på detta alternativ)

lolz vill du ha ont elr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Aha, visste ej, ska testa detta när jag får ont i halsen nästa gång då!

gör det!

tog igår mot magont egentligen, märkte halsen blev bättre, trodde jag blivit friskare, men nej, märkte efter några timmar att så ej var fallet[blush]


   
SvaraCitera

Köp NSAID både peroralt och lokalt i form av typ Ibruprofen och antingen Zyx eller Muchoangin. Strepsils är värdelösa.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Blivande_japan:

tog igår mot magont egentligen, märkte halsen blev bättre, trodde jag blivit friskare, men nej, märkte efter några timmar att så ej var fallet[blush]

Ta ipren igen dårå, om det hjälper och så!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tog igår mot magont egentligen, märkte halsen blev bättre, trodde jag blivit friskare, men nej, märkte efter några timmar att så ej var fallet

Ipren är dåligt för magen, så mot magont (som inte är mensverk) är det ingen hit. Naproxen är bra mot mensverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Köp NSAID både peroralt och lokalt i form av typ Ibruprofen och antingen Zyx eller Muchoangin. Strepsils är värdelösa.

kan endast at mig till willys idag, tror ej de har så komplicerade grejer[blush] zyx har jag dock

Hampie:

Ipren är dåligt för magen, så mot magont (som inte är mensverk) är det ingen hit. Naproxen är bra mot mensverk

i know, men hade denna typ av magont, det var drf, äter aldrig mot annat magont[no-no] vet inte om jag hört talats om naproxen ens..? kanske vore ngt eftersom ipren ibland endast lindrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Ta ipren igen dårå, om det hjälper och så!

måste bara köpa först..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, nu beger jag mig!!!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ja! (Du röstade på detta alternativ)

Alltid bra att ha[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har köpt. väntar på under


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vet inte om jag hört talats om naproxen ens..? kanske vore ngt eftersom ipren ibland endast lindrar

Naproxen finns i samma hylla som Ipren på apoteket.


   
SvaraCitera