Aviseringar
Rensa alla

Bör jag ta upp detta med min psykiatriker?


Ämnesstartare

kebu12:

Får du en bra psykiatriker så kommer du väl efter ett tag bli trygg med den också.

Det ärt ett problem, de byter hela tiden... detta är min fjärde sen oktober och det gör mig så förvirrad för då måste jag ta om allt med varje... skitjobbigt... hoppas på att få ha kvar den jag har nu för han verkar okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BasketCase:

Det ärt ett problem, de byter hela tiden... detta är min fjärde sen oktober och det gör mig så förvirrad för då måste jag ta om allt med varje... skitjobbigt... hoppas på att få ha kvar den jag har nu för han verkar okej.

Men ändå så är du rädd för att han skall skratta åt dej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BasketCase:

Känns som att andra har värre problem och att de behöver vården bättre än jag.

Får man hjälp så skall man ta emot den 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men ändå så är du rädd för att han skall skratta åt dej?

Ja men det är jag alltid.... så många har skrattat åt mig och det är verkligen inte trevligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BasketCase:

Känns som att andra har värre problem och att de behöver vården bättre än jag.

ja, sannolikt. vilket inte på något sätt innebär att efterfrågan på vård är vad som borde minskas, utan snarare att tillgången borde öka. vilket den inte kommer göra om efterfrågan minskar, vilket är en dålig sak om det inte sker som en konsekvens av att människor blir friskare. jag utgår från att du ser logiken i detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Får man hjälp så skall man ta emot den 🙂

det är inte alltid så lätt att ta emot den hjälp som ges... man känner sig svag och otillräcklig eller att man inte är viktigt nog för att få hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BasketCase:

Ja men det är jag alltid.... så många har skrattat åt mig och det är verkligen inte trevligt...

Tråkigt att höra. Hoppas iaf att den du har nu är bra och du kommer känna att du kan lita på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag utgår från att du ser logiken i detta.

jag tror jag är för trött för att fatta nått utav det där... :S förlåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tråkigt att höra. Hoppas iaf att den du har nu är bra och du kommer känna att du kan lita på honom.

tack^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera