Aviseringar
Rensa alla

Bör nationalsången förbjudas?


mens
 mens

Nej vi lever ej i någon fasciststat där man inte får sjunga vilka sånger man vill, tack och lov. Det är väl sedan ingen med makt som föreslagit detta heller.


   
SvaraCitera

Smilen: Nej, löjligt


   
SvaraCitera

lurifax69:
Den har redan förbjudits i skolor så mina beräkningar säger att vi kommer ha en muslimsk nationalsång så ingen blir kränkt .

wat

jolkapolka:
Det är väl bara en tidsfråga innan vänstermupparna börjar påstå att svenska nationalsången är rasistisk. 

wat

Kalle97:
Man kunde byta till den här så skulle muslimerna känna sig mer hemma: 

wat


   
SvaraCitera

Nej, varför skulle vi förbjuda den??? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

röstar för vanilla isis


   
SvaraCitera

Nej, varför ska den förbjudas? Ingen vill ta bort den? Jag fattar inte varför folk hittar på en massa strunt och sedan skyller på att det är invandrare och muslimers fel :/ 


   
SvaraCitera

Kalle97:
Man kunde byta till den här så skulle muslimerna känna sig mer hemma: 

den låter bättre: 


   
SvaraCitera

jul_lundkvist_0.jpg


   
SvaraCitera

Smilen: Ja den borde förbjudas


   
SvaraCitera

Över min döda grav. Om vi inte vågar älska vår egen kultur och våra traditioner kan vi omöjligen heller intrigera folk i den.


   
SvaraCitera

Jag vet att du var och du är vad du blir osv.


   
SvaraCitera
Yaren

VA SKA VI FÖRBJUDA NATIONALSÅNGEN NU OCKSÅ FÅR MAN INTE TYCKA VAD MAN VILL I DET HÄR JÄVLA LANDET ALLT SKA VA SÅ PK LÄNGE LEVE VOLTAIRE NÖÖÖÖÖÖÖH HJÄÄÄÄLP 


   
SvaraCitera

Smilen: Ja den borde förbjudas

Någon kan ju faktiskt bli kränkt!


   
SvaraCitera
mens
 mens

Jungman:
Jag vet att du var och du är vad du blir osv.

detta segment är ju lite knas kanske men å andra sidan innehåller ju de flesta nationalsånger referenser till religion som kan misstolkas


   
SvaraCitera

mens: detta segment är ju lite knas kanske men å andra sidan innehåller ju de flesta nationalsånger referenser till religion som kan misstolkas

därför rörde jag om tempus och gav det en annan mening


   
SvaraCitera