Aviseringar
Rensa alla

Bör tjejen/killen veta ...


Ämnesstartare

Jag har en fråga jag alltid har grumlat på ..
Bör ens flick- pojkvän få veta vem/vilka man har legat med? Vill man ens veta det?
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i snart 2 år och jag vet att han har legat med ett par tjejer för några år sen. Jag vet typ vilka det är, men jag vill veta vilka det är men samtidigt inte. Jag känner att jag kommer sitta och tänka på det hela tiden .. jag behöver eran hjälp! Snälla [sad]


   
Citera

öhhhhhhh
nej, inte nödvändigtvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle du låta din partner prata med ett gammalt ligg? Spelar ingen roll vad det är , msn, sms elr ute .. you get the point


   
SvaraCitera

Brunett127:

Skulle du låta din partner prata med ett gammalt ligg? Spelar ingen roll vad det är , msn, sms elr ute

har ju varit med om att han har gjort det så, ja? jag kan ju inte direkt förbjuda honom


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Varför ska du veta det? Det angår inte dig.


   
SvaraCitera

Jag vill inte veta vad (läs: vem) hon gjort före mig. Lika lite som jag vill att hon ska veta vem jag har gjort.
Hon har kvar flera av dem som vänner, skiter jag fullständigt i. Liak mycket har jag kvar flera.


   
SvaraCitera

vi har pratat igenom allt, det är bra.


   
SvaraCitera

nä för vad har du egentligen med det att göra öht


   
SvaraCitera

Vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min pojkvän har berättat flitigt om sina ex och ligg osv. Visst kanske man vill veta hur många dom har varit med, men mer behöver man väl knappast veta. Man mår bara dåligt av att veta exakt vad de har gjort med vem..


   
SvaraCitera

Lägg energi på annat.


   
SvaraCitera

Green_dreams:

Min pojkvän har berättat flitigt om sina ex och ligg osv

säger du inte till då? typ stoppar honom innan han säger för mycket [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

säger du inte till då? typ stoppar honom innan han säger för mycket [no-no]

Jojo, säger att fan, jag vill inte höra vad han gjort i detalj. Men vissa killar verkar ha ett behov av att berätta/skryta (vet inte vart dom vill komma med det). Har även testat att gå ut från rummet och visa att man blir sur osv.


   
SvaraCitera

Ofta det spelar roll.

Föredrar nog att inte veta [tard]


   
SvaraCitera