Aviseringar
Rensa alla

BÖRJA I NÅGON SPORT?!


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej på 15 år och vill börja i någon sport som tex innebandy osv det vill jag börja i det men finns det lag som tar emot nybörjare..

Jag har gått i fotboll, inte min grej, jag har gått i konståkning inte heller min grej och sedan går jag nu i dans.

Men jag vill börja med en ny sport jag aldrig gjort förut.

Har ni några tips? Tack för alla svar, uppskattas verkligen!!!


   
Citera

Ridning? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njaa, är för rädd för hästar 🙂

terrormat:
Ridning? 


   
SvaraCitera

badminton!


   
SvaraCitera

jujjuprivat:
njaa, är för rädd för hästar 🙂

Ja, då blir det ju lite svårt. Men skulle du komma över rädslan så är det verkligen hur givande som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JustAnotherSoul:
badminton!

Jaa! går du själv i det? är det försent att börja nu?


   
SvaraCitera

Jag är 18 och det känns sent för mig att börja med dansen igen. Borde ha fortsatt. Minns när jag var 13 och tyckte att det var försent med att påbörja någonting, men fan alltså.. 13 år är ingen ålder. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:
Jag är 18 och det känns sent för mig att börja med dansen igen. Borde ha fortsatt. Minns när jag var 13 och tyckte att det var försent med att påbörja någonting, men fan alltså.. 13 år är ingen ålder. :/

Jag började nyss med hip hop, i en nybörjar kurs! dansstudion erbjuder nybörjar kurser 🙂


   
SvaraCitera

terrormat:
Ridning? 

Nej usch! Borgarsport Galen


   
SvaraCitera

jujjuprivat:

Jag började nyss med hip hop, i en nybörjar kurs! dansstudion erbjuder nybörjar kurser 🙂

Ja, så kul. Dansade hip hop när jag var yngre, var inte riktigt något för mig. Gillade showjazz, men känns försent att fortsätta med det.. Och har ändå inte tid för det. Hade jag fortsatt hade jag skapat tid för det. Men men..


   
SvaraCitera

jujjuprivat:

Jaa! går du själv i det? är det försent att börja nu?

Yes, jag har gått sedan jag gick i 3an, men det är l aldrig försent att lära sig! Har sett flera som har tränat i ca 2 år och klivit till toppen!


   
SvaraCitera

Handboll enda givna 


   
SvaraCitera

klättring är sjukt kul. Bland det roligaste som jag har gjort. fast det är dyrt.. 🙁 🙂


   
SvaraCitera

Tycker du ska börja styrketräna. Sjuk roligt + Att du blir smidig och stark.


   
SvaraCitera

styrketräning. kickboxning. löpning. ska det vara lagsporter? roller derby.


   
SvaraCitera