Aviseringar
Rensa alla

Börja i ny skola


Ämnesstartare

Jag börjar i sjuan om ungefär två veckor. Jag har nyss flyttat till en ny stad och känner ingen. I min nya klass kommer alla känna någon, alla utom jag. Jag är sjukt nervös och skulle behöva lite råd för hur man skaffar vänner på bästa sätt.


   
Citera

de bästa sättet är nog att våga ta plats, liksom börja prata, typ fråga om du undrar över nån grej, lycka till Blink


   
SvaraCitera

Fall inte för det coolaste utan sök dig till en mindre grupp (1-3 kan vara lagom) så att ni kan bli nära vänner (var ärlig med dem men du behöver inte berätta hela ditt liv första dagen, utan bara ta det sakta), undvik drama och fokusera på vad du tycker är viktigast (har alltid tyckte att de är "bättre/ coolare" som fokuserar på att få ut något av skolan)

Försök också att ge ett bra intryck till lärarna, inte för på på lektionerna men visa inte osäkerhet eller att du inte orkar (alltså räck upp handen men lagom ofta)


   
SvaraCitera

Om du vill lära känna tjejer så dom flesta tjejer gillar hundar så gå fram t den populäraste sniffa henne i röven o slicka sedan i ansiktet sådär nu vet alla vem du eTumme upp


   
SvaraCitera
MR-ARK

AIK FÖR HELVETE :
Om du vill lära känna tjejer så dom flesta tjejer gillar hundar så gå fram t den populäraste sniffa henne i röven o slicka sedan i ansiktet sådär nu vet alla vem du eTumme upp

Låter verkligen som en bra ide! Not!

Hon frågade en fråga och du kommer med detta?


   
SvaraCitera

MR-ARK:

Låter verkligen som en bra ide! Not!

Hon frågade en fråga och du kommer med detta?

ta inte hans skit seriöst.


   
SvaraCitera

Ta plats, prata mkt och våga bjuda på dig själv. 


   
SvaraCitera