Aviseringar
Rensa alla

Börja med fotboll, försent?


Ämnesstartare

Tjena!

Jag har tröttnat på att bara gymma, och är riktigt sugen på att börja spela fotboll igen. Jag spelade det för några år sedan (runt 2009).

Jag är nu 16år och jag undrar om det är försent att börja igen, har för mig att man måste vara riktigt bra och att man inte bara kan gå med, eller har jag fel?


   
Citera

nä, finns väl korplag och sånt. 


   
SvaraCitera

om du tänkt leva på fotbollen så är det högst antagligen för sent, men som sagt finns det diverse korplag 🙂 bara o lira


   
SvaraCitera

aldrig  för sent


   
SvaraCitera

kööööööööööör


   
SvaraCitera

aldrig försent, vill du verkligen det så gör det, se bara till att du jobbar hårdare än alla de andra, var först nere på träningarna, sist ut, spelar ingen roll om du är själv

 Ut på fotbollsplan och skjut varenda dag , med hårt arbete kan du fortfarande spela fotboll på heltid i framtiden


   
SvaraCitera
Listus

Fotboll aldrig försent att börja spela, jag har aldrig nästan gått i lag men spelat med kompisar samma gäng för att vi tycker det är kul. Vi har gått under resonemanget att vi tror att riktiga lag ibland pressar för hårt så det roliga i sporten försvinner. Därför spelar vi ett kompisgäng och har kul men spelar ändå seriöst. Spelat ihop snart 8 år och vi vinner över många lagspelare i fotbollsföreningarna. 

Spela fotboll 🙂


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Livet är ditt, gör det du vill göra!


   
SvaraCitera