Aviseringar
Rensa alla

Börja röka tips


Ämnesstartare

Jag funderar över att börja röka. Är det någon som har några allmäna tips? Vad ska man röka, hur ska man dra in röken m.m.


   
Citera
Ämnesstartare

du röker för att va cool, inte för att få cancer så dra inte in det i lungorna va. Lite lätt i munnen o sen fort ut igen. Vänd bort huvudet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du full? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör något vettigt istället. Att jag börja snusa är nog det dummaste jag gjort i mitt liv, antar att många tycker samma om rökning 


   
SvaraCitera

Börjar inte röka, det är bara dumt och du kommer förmodligen få cancer och det kostar en massa pengar. Men det är ju ditt liv och du kanske kommer på det, men då är du beronde redan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja inte röka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson: Börjar inte röka, det är bara dumt och du kommer förmodligen få cancer och det kostar en massa pengar. Men det är ju ditt liv och du kanske kommer på det, men då är du beronde redan..

Reeeetooo: gör något vettigt istället. Att jag börja snusa är nog det dummaste jag gjort i mitt liv, antar att många tycker samma om rökning

Man måste väga fördelar mot nackdelar.


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow: Man måste väga fördelar mot nackdelar.

Eeh säg någon fördel som är bra mycket bättre än att få ett beroende och dålig hälsa och lägga en massa onödiga pengar på skit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se ut som att du inte bryr dig när du röker, alltså, ha lite död blick och titta inte direkt PÅ någon, inte ens om någon tilltalar dig. Det är coolast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson: Eeh säg någon fördel som är bra mycket bättre än att få ett beroende

Beroenden är ju bra i sig, på det viset att när man varje gång stillar sitt need får ut en slags vällustkänsla man antagligen inte hade fått annars. 🙂 


   
SvaraCitera

Rökning är nog det mest idiotiska man kan få för sig att börja med. Jag skulle aldrig ens vilja umgås med någon som röker varje dag eller ofta.

Man är inte häftig eller cool för att man röker, man är största tönten som tror att man är något. Enligt mig är man trött på livet eller så har man blivit beroende för att man röker.

Börja Inte Röka Det Är Bara Dumt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Är det någon som har några allmäna tips?

Ja. Låt bli. Det är inte bra för hälsan (du kommer få jag kommer inte ihåg hur många % sämre kondition - vill minnas 20%, dock låter det väldigt mycket så det stämmer nog inte) plus att det kostar massa pengar som du kunnat göra mycket sånt för som du redan gillar.

MVH rökare.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ewe.t

snälla börja inte röka det kommer förstöra för dej och för andra och dina lungor och du kommer få cancer vill dö eller och så är det olagligt du slösar på pengar man kan köpa mat eller läsk för dom pengarna så snälla börja inte röka!! och tänk efter varför ska du ens börja röka det är helt inte smart snälla


   
SvaraCitera
Ewe.t

och du får mindre vänner för rökning


   
SvaraCitera