Aviseringar
Rensa alla

Börja spela i nytt lag?


Ämnesstartare

Har planerat att börja gymnasium på ny ort, så måste då flytta från mitt fotbolls lag här som jag spelat i sen jag var 6 år, och är inte direkt sugen på att sluta träna bara för att jag flyttar. Så jag funderar på att börja i ett nytt lag där jag ska gå gymnasium, men är sjukt nervös för att bara klampa in .. Undrar bara om någon har nått tips på hur jag borde göra? kanske någon som gjort samma sak? har ingen lust att framstå som ett offer i det nya laget ..


   
Citera

Att börja i ett nytt lag är ungefär som att börja i en ny klass på någon random skola. Ta det bara chill och var fett trevlig så kommer det bli bra.


   
SvaraCitera
Åtta

Att börja i ett nytt lag är ungefär som att komma till ett nytt fängelse. Slå ned den tuffaste bruden i laget så kommer det bli bra.


   
SvaraCitera

Åtta:

Slå ned den tuffaste bruden i laget så kommer det bli bra.

Du är så brutal [love][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Att börja i ett nytt lag är ungefär som att börja i en ny klass på någon random skola. Ta det bara chill och var fett trevlig så kommer det bli bra.

Har tänkt åt det hållet, får väl hoppas på att laget inte består av ett gäng bitches så överlever jag nog!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Att börja i ett nytt lag är ungefär som att komma till ett nytt fängelse. Slå ned den tuffaste bruden i laget så kommer det bli bra.

den taktiken testar jag lätt!


   
SvaraCitera

Du kan få börja i mitt lag, du behöver inte oroa dig för något då, lovar att jag är bakom dig när du tappar duschen i tvålen och ser till att det inte händer dig något otrevligt, Dold text: för mig alltså[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Du kan få börja i mitt lag, du behöver inte oroa dig för något då, lovar att jag är bakom dig när du tappar duschen i tvålen och ser till att det inte händer dig något otrevligt, Dold text: för mig alltså

haha random.


   
SvaraCitera

annaeemelie:

haha random.

va, jag är inte random[sad]


   
SvaraCitera